Tally Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg skal kjøpe en bærbar hovedsakelig til skolearbeid, og da er det bare word, excel, photoshop, powerpoint, osv. det er snakk om. Jeg har allerede en stasjonær som funker kjempefint til skikkelig spilling o.l. :!: men skal ha bærbar til arbeid i skolen, noe hjemme, og ganske mye på turen til skolen (1+ time). Budsjettet er rundt 9000kr men kan gå opp til 10 000kr om det synes å trengs. men helst skal den ligge rundt 9000kr. Selv så skjønner jeg så godt som ingenting når det kommer til bærbare, og har aldri hatt en før, så jeg har ingen specs jeg vil komme med, åpen for all forslag. selskap, styrke, størrelse, vekt, osv. alle slags hjelp kan hjelpe. Spill jeg vanligvis spiller er bf2, warcraft 3, NFS carbon, Company of Heroes. Takk Endret 14. desember 2006 av Tally Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg skal kjøpe en bærbar hovedsakelig til skolearbeid, og da er det bare word, excel, photoshop, powerpoint, osv. det er snakk om.Jeg har allerede en stasjonær som funker kjempefint til skikkelig spilling o.l. :!: men skal ha bærbar til arbeid i skolen, noe hjemme, og ganske mye på turen til skolen (1+ time). Budsjettet er rundt 9000kr men kan gå opp til 10 000kr om det synes å trengs. men helst skal den ligge rundt 9000kr. Selv så skjønner jeg så godt som ingenting når det kommer til bærbare, og har aldri hatt en før, så jeg har ingen specs jeg vil komme med, åpen for all forslag. selskap, styrke, størrelse, vekt, osv. alle slags hjelp kan hjelpe. Spill jeg vanligvis spiller er bf2, warcraft 3, NFS carbon, Company of Heroes. Takk 7504503[/snapback] Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326203 Den har det meste, og meget god ytelse til prisen. Den har et geforce 7400 kort, som nok skal klare å kjøre de fleste spill, om enn ikke på beste innstillenger. og den veier kun 3 kilo, så den er lett å ha med seg:) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg skal kjøpe en bærbar hovedsakelig til skolearbeid, og da er det bare word, excel, photoshop, powerpoint, osv. det er snakk om.Jeg har allerede en stasjonær som funker kjempefint til skikkelig spilling o.l. :!: men skal ha bærbar til arbeid i skolen, noe hjemme, og ganske mye på turen til skolen (1+ time). Budsjettet er rundt 9000kr men kan gå opp til 10 000kr om det synes å trengs. men helst skal den ligge rundt 9000kr. Selv så skjønner jeg så godt som ingenting når det kommer til bærbare, og har aldri hatt en før, så jeg har ingen specs jeg vil komme med, åpen for all forslag. selskap, styrke, størrelse, vekt, osv. alle slags hjelp kan hjelpe. Spill jeg vanligvis spiller er bf2, warcraft 3, NFS carbon, Company of Heroes. Takk 7504503[/snapback] Hva med denne? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326203 Den har det meste, og meget god ytelse til prisen. Den har et geforce 7400 kort, som nok skal klare å kjøre de fleste spill, om enn ikke på beste innstillenger. og den veier kun 3 kilo, så den er lett å ha med seg:) 7504607[/snapback] Ukens tilbud på komplett.no Asus A6t, Da får du en pc som egner seg til spill også! sitter på denne nå selv! Lenke til kommentar
Tally Skrevet 26. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2006 takk for svar, men leter fortsatt. er ikke noe flink på å bestemme meg. lurte på om Sony Vaio sine integrerte(?) grafikk kort er noe tess? ta denne her for eksempel: http://www.sonystyle.com/is-bin/INTERSHOP....ame=specs&var2= der står det: GraphicsIntel® Graphics Media Accelerator 950; 128MB [Dynamically Allocated Shared (RAM/Video) Memory] for grafikk kort. skjønner ikke mye av dette selv så om noen kan forklare for meg og gi anbefalinger så ville det vært kjempe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå