morlie Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hei Tok disse bildene i sted, det er ikke noen spesiel tanke rundt disse men ble litt insperert av det kaktus bildet litt lenger ned på siden her. Har akuratt begynt å eksperimentere rundt dette om eksponering tid, blender og manuell fokus. Hva synes dere? (Advarsel om kanskje fårlig kvalitet og kjedelig motiv) Fikk kameraet i dag og objektivet er ikke av de beste Kan også legge til at det ikke er gjort noe redigering. Dette synes jeg ble best Mer kaktus Det første "Motiv" bildet Håper på litt tilbakemelding om fokusering, motivet selv og litt tips Takker for svar! Endret 14. desember 2006 av morlie Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Et lite råd fra et søvnig øye. Klon vekk de hvite flekkene på bilde nr. 3. Jeg skal se nøyere på bildene i morgen. Go natt! Marius Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei! På nr 1 tror jeg det ville vært kult med kun den ene grenen til kaktusen i fokus, de andre forstyrret bare. (Clon vekk de andre eller ta nytt bilde) Men bakgrunnen var soft og fin. Nr.2 Funket kke i det hele tatt, desverre. Nr3. De hvite flekkene må fjernes, og støvet på bordet må også bort. Kanksje også bedre fokus på hovedmotivet. Prøv å blurre mer på bakerste del av blyanten så den forsvinner enda mer! Marius Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har du brukt den innebygde blitsen? Jeg syns bildene er litt preget av hardtlys og litt uskarpe. Lenke til kommentar
morlie Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Takker for svar! Har brukt orginal blitzen ja. hadde akuratt ladet kameraet og disse er de første bildene jeg tok. Ps. ikke bort, det var gulvet Bordet ¨vårt hadde bare blitt gjennskinn i så det droppet jeg. hvis dere vil se resten av bildene mine og fremtidige bilder , se Vet ikke om det er makro eller ikke men det ble navnet på mappen Endret 15. desember 2006 av morlie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå