SupeRogge Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 hva er best og bruke ?? hvor er det billigst og kjøpe cd ? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kommer an på bruken. Jeg kjøper mine cder hos Komplett. Elkjøp har/hadde tilbud på 100cd-spindel. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Kjøp CD-R disker du. Brennbare plater er så billige at det er ikke noe vits i å koste på seg CD-RW disker. Har selv brukt mange forskjellige merker, men er nå gått over til kun å bruke Verbatim. Har aldri hatt noe problem med de. 10 pk. verbatim 48 x plater 55 kroner på komplett. Tror og det skal være tilbud på 40 x verbatim til 49 kroner. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Det er jo drit dyrt. Kjøp heller 50stk MMore i cakebox til ca 150. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Begge deler er bra, men til hver sine formål. Jeg har en håndfull CDRW til flytting av små-filer og "diskett-bruk" og haugevis med CDR til andre ting (bla. backup av mye rart) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Verbatim er dyre, men så er de veldig gode også. Gå for verbatim Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Smartbuy cd`ne er best av de som er foreslått jeg holder meg til de ! Lenke til kommentar
SupeRogge Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Smartbuy cd`ne er best av de som er foreslått jeg holder meg til de ! Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 bare for å komme med litt info her: CD-R: en cd som en har murlighet til å brenne bare en gang på, men som også kan brennes mye fortere en en CD-RW plate. CD-RW: cd'er som du kan brenne om og om igjenn på så mye du vil, når den er full kan du bare slette det du ikke vil ha og brenne den på nytt. eneste minuset med RW-CD'er er at de må brennes mye saktere. så det er egentlig opp til deg hva du vil ha, selv kjøpte jeg en 100stk CD-R og 10stk CD-RW, så har jeg litt av vært (bruker som regel RW-CD'ene til testing av .bin filer osv. blir brenningen vellykket formaterer jeg RW-CD'en og brenner den på nytt på en CD-R) ja, CD'er er blitt billigere, men det betyr ikke at man skal sløse med dem, men at dem skal vare lenger... :wink: Mvh, Jan Erik Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 husker ikke hvor jeg fikk tak i de men det var fire 10-pakninger med imation cd-r 80 min 48x for 3.50 per stykk, det er BILLIG det. når det gjelder valge mellom cd-r og rw så hadde jeg nok valgt rw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå