Leifen18 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Joda, jeg har vært ute for dette før, og jeg tenkte at dette var ikke noe problem, da broren min sa at han ikke klarte å slette ei fil. Men! Nå er det sånn, at jeg kan ikke velge egenskaper, slett, kopier eller noe slikt. Noen høyreklikkmuligheter er igjen, men ikke noe som jeg finner relevant... Det er snakk om et bilde, men det er ikke et bilde når jeg åpner det. Og det funker ikke å bruke slett-funksjonen i windows bilde- og faxfremviseren. Noen som har vært borte for dette før? Og som kan hjelpe meg? Edit: Er det bare jeg som tror dette er et virus? Endret 3. januar 2007 av Leifen18 Lenke til kommentar
Haggis1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 har du prøvd å starte maskinen i "safemodus"? Det pleier å hjelpe Lenke til kommentar
Feiten88 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dette kan nok være ett lite virus ja, eller rett og slett bare noe du har endret som har loket opp endel stash. Prøv å reboot i sikkerhets modus, det funket for meg da jeg fikk denne feilen. Feiten Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Prøv å gjør det om til an annen fil. Klikk på filnavnet slik at du kan endre det. Så skriver du inn filnavnet og avslutter med .txt. Mulig du kan gjøre det og får slettet det. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Prøvd å slette den fra kommandovinduet (command prompt)? Evt se på attributene med attrib.exe kommandoen og fjerne evt systemattribut eller skrivebeskyttelse for så å slette den på vanlig måte? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Nå er det fikset, jeg ganske enkelt formaterte disken Lenke til kommentar
bulldog Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nå er det fikset, jeg ganske enkelt formaterte disken 7625344[/snapback] Det var jo også en løsning.. hehe Neste gang kan du teste et program som heter "wholockme" eller noe sånt. Kjekt program som viser hvilken prosess som hindrer deg i å (for eksempel) slette en fil. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 OK. takk :-) Da laster jeg ned det nå, og lagrer det i "Må spares"-mappen min, hvor alle slike nyttige programmer havner :-) Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nå er det fikset, jeg ganske enkelt formaterte disken 7625344[/snapback] En formatering løser de fleste problemer. Men i dette tilfellet var det vel en tanke drastisk. Fikk hjelp av en lignende post her for noen uker siden, da fikk jeg et råd om å last ned et program som heter Unlocker, og det har vært til stor hjelp. Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Nå er det fikset, jeg ganske enkelt formaterte disken 7625344[/snapback] du prøvde vell ikke å reboote/starte i sikkerhets modus? jaja.. er jo også greit å formatere.. x) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2007 Hehe, jeg skulle formatere uansett :-) Dessuten har jeg nok plass til å spare på det jeg synes er mest viktig i andre partisjoner under formateringa :-) Lenke til kommentar
Zink Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Hvis du har løst problemet vennligst skriv [LØST] e.l. i emnetittel så slipper vi lure på om du trenger hjelp videre. Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 3. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2007 Okidoki :-) Ikke noe problem :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå