Xantix Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har koblet 2 pc´er i et lite nettverk. Bruker win xp på begge og bruker da xp sin innebygde internett deling. Jeg har en server og en arbeidsstasjon. Det er serveren som er koblet direkte til internett. Når jeg surfer rundt fra arbeidsstasjonen så opplever jeg at det er mange sider som ikke vises. Den blir bare ståendes å jobbe og til slutt kommer meldingen om at den ikke finner siden. Det er bestandig de samme sidene. Når jeg så prøver fra serveren så vises sidene med en gang.... Noen som vet hvordan jeg løser dette og hva det kommer av? (Når jeg kobler arbeidsstasjonen direkte til inteternett så vises alle sidene uten problemer...) Lenke til kommentar
Azton Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Svaret er lett. Du skriver inn en proxyserver i nettleseren din. Hvis du har internett fra telenor virker proxy.online.no:8080 strålende :smile: Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Tusen takk!! Det fungerte utmerket! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå