Haggis1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 System gjenopprettingen min fungerer ikke, når jeg skal velge data for systemgjenopprettning er det ingen som har uthevet skrift. Er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet, eller som vet om andre måter å ta systemgjenoppretting på? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dersom ingen dato er uhevet, kan det virke som om det ikke har blitt opprettet noe gjennoprettingstidspunkt. Det sette ofte gjennoprettingstidspunkt automatisk når man instalerer drivere og tyngre program. Og man har også mulighet til å gjøre det manuelt. Har du sjekket om det er uthevde datoer i tidligere måneder? Går også an å deaktivere systemgjennoppretting for en og en disk, sikker på at det ikke er gjort noe sånt? Ved diskopprydding kan man også velge å slette alle tidspunkt untatt det siste, men da skulle du jo sittet igjen med den ene. Lenke til kommentar
Haggis1 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 takk, er tror nok ikke jeg har opprettet systemgjenoppretting, men kan du si meg hvordan man gjør det slik at jeg kan gjøre det hvis ejg får orden på pcen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå