larsmk Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Noen som har EGEN erfaring med dette headset'et? Vet det er nokså gammelt, men de har 2 pack til litt over 500 spenn på komplett.no http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=5&s=pl [ Denne Melding var redigert av: larsmk på 2002-11-20 15:23 ] Lenke til kommentar
eught Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 jeg kjøpte nettop en sånn 2-pack og solgte den ene. jeg kan anbefale det. du får et bra headset til en rimelig penge. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Og hvordan er det med den funksjonen som gjør at du kan si navnet på våpenet, og så kommer det fram? Funker den bra? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Ehm, noe du ALDRI vil bruke i FPS spill er stemmekommandoer for å styre deg eller våpen. Det er for treigt rett og slett. Dog fungerer det til en viss grad. Men det må prossesseres og bli godkjent som en kommando, derfor er det for tregt. Kan brukes til stemmekommandoer med stor suksess, alltså: "Help" = Need assistance, I'm @ first bomb entry site Slikt fungerer det til. Eller vanlig snakking. Men glem det å si "chaingun" og få den opp + være fornøyd med hastigheten den gjør det i! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 noen som har en slik å selge meg for 100kr? vil bare ha boksen ikke headsetet. Lenke til kommentar
larsmk Skrevet 20. november 2002 Forfatter Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 18:24, skrev Yngvejos:noen som har en slik å selge meg for 100kr? vil bare ha boksen ikke headsetet. Jeg sier bare en ting: Bruktmarkedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå