Mott Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei! Er det noen her som har noen erfaringer med denne linjen, jeg vurderer å gå denne linjen neste år og lurer på hva dere synes om linjen, lærerne, fagene, de andre elevene osv?? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei!Er det noen her som har noen erfaringer med denne linjen, jeg vurderer å gå denne linjen neste år og lurer på hva dere synes om linjen, lærerne, fagene, de andre elevene osv?? 7503929[/snapback] Hei! Jeg går selv første året på service og samferdsel, og jeg synes det var et meget bra valg, lærer masse nytt om data bruk, lærerne her er veldig greie, og det er veldig mye kulere når man har sin egen bærbare pc Lenke til kommentar
Mott Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Det hadde også vært supert vis noen som går på denne linjen i bergen hadde sagt noe om skolen eller linjen på skolen de går på. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Da tar jeg og bumper denne Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Service og samferdsel er det nye Hande og Kontor. (Kalt Salg og Service før). Det er typisk linje for folk som vil gå videre etter videregående skole. F.eks folk som vil studere administrativ ledelse o.l. Om du vil gå den på grunnlag av at du får sitte på pcen, så kan du vel heller velge driftsfag. Uansett, en rettning med masse muligheter og haugevis av læreplasser. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Er vel ikke noe som heter driftsfag lenger?? Er defor jeg tar denen linjen så kan jeg gå videre på IKT-servicefaget etter vk1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Da er det vel strengt tatt ingenting som heter VK1 lengre eller. Joda, det heter fortsatt Driftsfag. Fram til neste år da de nye læreplanene går i tråd. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) ja men jeg går i 10ende nå altså jeg kommer til å følge den nye lærerplanen Endret 19. desember 2006 av Mott Lenke til kommentar
MrMinit Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Mott, du mener Vg1 - ikke VK1. Før het det GK > VK1 > VK2, nå er det Vg1 > Vg2 > Vg3(/lærling). Ellers går jeg Vg1 Service og Samferdsel, hvor vi har mulighet til å velge enten "Salg, Service og Sikkerhet", "IKT-servicefag", "Reiseliv" eller "Transport og Logistikk" til neste skoleår. Ellers finner du mye om skolevalg på VilBli.no. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 21. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2006 Hvordan synes du det er på linjen da MrMinit? Bra lærere osv?? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hvordan synes du det er på linjen da MrMinit?Bra lærere osv?? 7552689[/snapback] Lærere varrierer fra skole til skole. Noen skoler har veldig flinke lærere, andre ikke. Hva tenker du på å ende opp som Mott ? Sett for deg drømmejobben ? Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Foreløbig er drømmejobben å selge Datarelaterrte ting/hardware. Men jeg er bare 15 men jeg tror Service og Samferdsel vil være en gøy og lærerik linje for min del. Mott Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Om du tror Service og samferdsel er noe for deg, kan du jo gå det første året. Om du vil fortsette gjør du, om ikke kan du hoppe over på IKT. Du har jo et år på å bestemme deg trossalt. Lenke til kommentar
Mott Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Ja det er en av tingene jeg spesielt liker med denne linjen Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Ja det er en av tingene jeg spesielt liker med denne linjen 7554395[/snapback] Du har vel ikke så mange valg? IKT drift kan du jo ta etter endt førsteår på hvilken som helst linje. Noe annet du kan gjøre enn service og samferdsel etter endt vg1 s&s? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Det hadde også vært supert vis noen som går på denne linjen i bergen hadde sagt noe om skolen eller linjen på skolen de går på. 7504902[/snapback] Jeg går på SS på ***, jeg trives egentlig godt der. Noen veldig gode lærere og noen mindre gode . PM hvis du lurer på noe Endret 27. desember 2006 av Jonasbrann Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Gikk dette når det var kalt Salg og service. Du bør tenke over om du er en service instillt person, og om du liker å jobbe med mennesker. Søkte lærling straks jeg var ferdig med skole, noe som jeg ikke angrer på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå