sexyback Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg kom idag over denne gruppa her som heter The Automatics Noen her inne på forumet som har hørt denne musikken? Meget god rock musikk vil jeg si, noe av det beste jeg har hørt på lenge, hadde aldri hørt om dem før, ingen jeg kjenner hadde heller hørt om dem. Fant ingenting av dem på platekompaniet.no eller cdon.com. Så lurer på om dette er ett sånt band som ikke har fått utgitt noe plate så dem bare legger ut musikken på internett? Jeg prøvde å google etter dem, får å se om dem hadde noen hjemmeside men fant ingenting. Jeg er desperat etter info om denne gruppa, elsker musikken! Endret 14. desember 2006 av sexyback Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Er det bandet som har laget du snakker om? I så fall har du skrevet navnet deres feil; de heter The Automatic.De ga ut debutalbumet sitt, Not Accepted Anywhere, i juni i år, og du kan kjøpe det fra CDON. Hvordan fant du dem, forresten? Jeg hørte sangen deres Monster på en CS-sørver av alle ting. Endret 14. desember 2006 av Daniel Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg fikk sanger av dem fra noen på ett forum, åja hun jeg fikk musikken av sa dem het the Automatics, men takk for at du hjalp meg. Gruppa har laget den sangen ja. Monster er utrolig bra låt. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 The Automatic ja. Har albumet Not Accepted Anywhere. Kan kjøpes på Play.com for en hundrings. Gratis frakt. The Automatic - Not Accepted Anywhere Greit Indie Rock-band. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå