Foe_of_Good Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ble et impulskjøp på meg her med en ny MXR siden min gamle MX700 ikke holdt på strømmen lengre. Egentlig godt fornøyd med musa, god å holde i, masse knapper og funksjoner, innstillingsvennlig, i det hele tatt egentlig. Men... Opplever nokså ofte at muspila plutselig henger. Samme med scrolling. Går noen sekunder, så kommer den tilbake. Dette er veldig sporadisk, men forb**** irriterende. Trodde det kanskje var mobilen min som knota til noe, men har hatt den i andre rom uten hell. Jeg har fortsatt MX700 kobla til, men den går ikke på bluetooth så de burde jo ikke krasje..? Bluetooth-USBpinnen sitter bak på maskina. Burde den kanskje sitte foran, vekk fra... ting..bak der..? Hvordan er det egentlig med Bluetooth og forstyrrelser? Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 kommer sikkert en ny Update snart.. min gamle MX900 var samme.. så kom det en ny driver så funka den helt fint... nå bruker jeg MX1000 og G5 ska kjøpe MXR snart Lenke til kommentar
Foe_of_Good Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Fått et tips fra butikk om å kanskje prøve med en musmatte, helst hvitt ark... Prøver sistnevnte nå, så får vi se. Laser rett mot lakkert overflate skal visstnok ikke være helt knall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå