exess15 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hei, vil ha litt tilbakemeldinger på en webside. linken finner du her Lenke til kommentar
KimS Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Litt kritikk da: +/- - Siden er alt for svart, du forsterker dette med hvit tekst. Blir veldig vanskelig å lese. Eneste plassen jeg mener så mørke sider duger er på en side som skal i utgangspunktet vise frem bilder. - Typografien sånn over det hele var ikke bra. - Den "Nyheter" med orsansje passer ikke inn. - De blå lenkene var forferdelig. - Hover på menyen (rødt) var ikke fin. - Mangler noen margin fra de hvite borderene (innholdet). + Headeren er noe som duger og kan forbedres. + Menyen var ganske fin. + Koden så bra ut. Utenom dette blir siden litt uten interesse, du kunne med hell prøvd å piffe opp siden litt. Det var alt jeg fikk til av kritikk på denne siden. Endret 14. desember 2006 av KimS Lenke til kommentar
exess15 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Skiftet på hoveren, men er nokså fornøyd med siden til det den skal brukes til, samt det er min første! /Jan Tore Lenke til kommentar
KimS Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det er veldig bra til å vere din første side, min første side i 2003 var ikke like bra, for å si det slik=) Synes du bør finne noe annet en blå farge til lenkene, dette gjelder også lenkene i hover. Stå på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå