Ksungam Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg snakket ut i fra erfaring. Det du skriver er bare piss, da du ble grinete fordi jeg sier du drar på svette fester. (Ikke at jeg faktisk SA det!) Det du mener, med det utsagnet, er altså at alle fester der det ikke spilles rock, er det kun narkomane? Virket veldig smart Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvorfor ble jeg ikke overrasket over at trådstarter har mest innlegg i WoW-delen etter å ha lest det første innlegget. Rock på fest ja... Bare raddiser og gothere der eller? 7503998[/snapback] Bare nærkiser på festene dine, eller? 7504019[/snapback] Hvordan kom du frem til det? 7504032[/snapback] Stereotyp mot stereotyp. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det du mener, med det utsagnet, er altså at alle fester der det ikke spilles rock, er det kun narkomane? Virket veldig smart 7504082[/snapback] Haha. Snakk om å skyte seg selv i foten. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det du mener, med det utsagnet, er altså at alle fester der det ikke spilles rock, er det kun narkomane? Virket veldig smart 7504082[/snapback] Haha. Snakk om å skyte seg selv i foten. 7504114[/snapback] Utdyp deg... Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Det du mener, med det utsagnet, er altså at alle fester der det ikke spilles rock, er det kun narkomane? Virket veldig smart 7504082[/snapback] Haha. Snakk om å skyte seg selv i foten. 7504114[/snapback] Hvorfor ble jeg ikke overrasket over at trådstarter har mest innlegg i WoW-delen etter å ha lest det første innlegget. Haha Snakk om å skyte SEG i foten. Endret 14. desember 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
martbo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dette skjønte jeg ikke noe av i det hele tatt. 1. Dårlig emnefelt 2. Miks av norsk, engelsk og sms-språk 3. Du kan begynne med å laste ned det meste av turboneger Til punkt 3 velger jeg å sitere retningslinjene: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold Også dette er relevant: Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upassende, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Et hvert forsøk på å omgå tre-ords-regelen på forumet vil også bli slått kraftig ned på. Tråden stenges, eventuelle kommentarer taes med meg på PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg