Gå til innhold

hva vil eventuelt være flaskehalsen her?

Anbefalte innlegg

Hei, har bestilt meg nytt skjermkort i håp om å fobedre fps'en drastisk i spill som oblivion, bruker nå et eldre ati x800xl skjermkort, og har da rundt 15-20fps ute i oblivion og call of duty osv.

har bestilt meg et ATi x1950xt og håper det vil gjøre saken bedre, her er en oppramsing av åssen systemet blir når jeg får skjermkortet.

-Asus a8n sli hovedkort.

-Amd Athlon 3200+ klokket til 2,4Ghz.

-Ati X1950XT skjermkort.

-Twinmos 1gig ram.

-Samsung 120Gb harddisk.

-Aspire 520w psu.

hvis noe av dette vil fungere som en flaskehals hva vil det da være? håper på å få klokket prosessoren til 2,8Ghz med ny kjøler. Og hvor mye Fps tror dere jeg vil få nå iforrhold til før?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tror det er det jeg også, hadde en 3200+ før som var klokka til 2,6ghz 24/7 men den sleit litt likevel. Men det vil sikkert bli bedre av skjermkotet men får å få fullt utbytte bør du kansje bytte CPU.

7509392[/snapback]

Mere ram hadde sikkert også vært veldig bra. Har nesten det samme som deg 2GB ram og X1800 512mb. Fungerer helt greit i de spillene du nevner.

Lenke til kommentar

takker for svar. hvordan fps tror dere jeg vil få i forhold til jeg hadde før på disse spillene hvis dere kan tippe sånn ca?

får vel begynne og spare til en dobbekjerne snart også da hehe.

holder det med en opteron 165 også klokke den for å få fult utbytte av de nye spillene?

Endret av marius90
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...