Gå til innhold

Valp en sommerkveld

Spiffster

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fine bilder. På v2 burde du kanskje ha flyttet kamera 20 cm til venstre og vridd det litt sånn at du hadde fått med litt av kroppen bakover. Det er plass til dette i bildeflaten.

Synes bildet er litt mørkt. Hvis du har Photoshop eller elements så ville jeg ha gjort dette enkle trikset:

- Layer - Duplicate layer

- På layerpaletten setter du så mode til Screen

- Skru ned Opacity på layeret til ca 75 %

Fotogen hund du har.

Lenke til kommentar

Fine bilder av en fin hund :)

På bildet nr. 1 har du utnyttet liten dybdeskarphet godt, men tror jeg ville satt fokuset på øynene.

Bilde nr. 2 er veldig fint, litt dumt at hodet er kuttet men ikke så kjempe farlig.

De er kanskje litt mørke, så jeg ville gjort dem litt lysere.

Her er et forslag:

post-73295-1166179340_thumb.jpg

Endret av dynamic
Lenke til kommentar

Takk for gode tilbakemeldinger !

Det krevde en del tålmodighet for å få tatt bildene da en valp er en aktiv krabat.

Men jeg er godt fornøyd med disse bildene. De er ikke redigert og siden PS er et nytt program for meg setter jeg pris på tips til behandling i programmet. Dynamic sitt forslag fjernet en del av de mørke partiene og det gjorde susen. :)

Lenke til kommentar
Takk for gode tilbakemeldinger !

Det krevde en del tålmodighet for å få tatt bildene da en valp er en aktiv krabat.

Men jeg er godt fornøyd med disse bildene. De er ikke redigert og siden PS er et nytt program for meg setter jeg pris på tips til behandling i programmet. Dynamic sitt forslag fjernet en del av de mørke partiene og det gjorde susen. :)

7515871[/snapback]

Hvis du vil lære å bruke PS, så kan du sjekke ut Pixel2Life .

Masse bra tutorials der du kan prøve deg på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...