wazzza Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har nå ved to forskjellige anledninger opplevd å knase salt når jeg spiser grændis. Smaker helt forjævlig. Jeg handler på trekanten, Levanger... Dette skal etterforskes... :!: Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Si at du er allergisk mot salt og saksøk stabburet!! Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Haha! Har aldri opplevd noe lignende når jeg har handlet der Lenke til kommentar
livi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Si at du er allergisk mot salt og saksøk stabburet!! 7503412[/snapback] HALLO!! d va ei av dei dommaste unskyldningane ej he hørt(kanskje en smule overdrivelse, men allikavel)... finn heller på nøke me korsen pizzaen såg ut:P kan sei at den såg heilt misfostra ut:P Lenke til kommentar
genetex Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Nei stapp en hjort nedi og si du synest fyllet er en smule mistenkelig. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Først rottehaler, og nå salt? Stemmer for boikott og full stopp av Grandiosa-produksjonen. Endret 14. desember 2006 av Leptox Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kjøpesenteret har da ikke noe med at grandisen din smakte pyton. Ta kontakt med stabburet så får du vel t-skjorte ellerno fra de. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 T-skjorte fra Stabburet. Nå vet du hva du skal ha på deg på julaften. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 T-skjorte fra Stabburet. Nå vet du hva du skal ha på deg på julaften. 7503518[/snapback] Haha :!: Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Har sendt inn et "reklamasjonsskjema" nå. FÅr c hva som skjer... Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Kjøpesenteret har da ikke noe med at grandisen din smakte pyton. T 7503504[/snapback] Jeg er utmerket klar over det. Jeg tenkte at hvis andre her på bruket har handlet der også har hatt det samme problemet... Kan jo ha vært et helt parti pizza som er feil? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kjøpesenteret har da ikke noe med at grandisen din smakte pyton. Ta kontakt med stabburet så får du vel t-skjorte ellerno fra de. 7503504[/snapback] hvem vil ha stabburet t-skjorte? :!: Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kjøpesenteret har da ikke noe med at grandisen din smakte pyton. Ta kontakt med stabburet så får du vel t-skjorte ellerno fra de. 7503504[/snapback] hvem vil ha stabburet t-skjorte? :!: 7504739[/snapback] Jeg har en skjorte Lenke til kommentar
applemania Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kjøpesenteret har da ikke noe med at grandisen din smakte pyton. Ta kontakt med stabburet så får du vel t-skjorte ellerno fra de. 7503504[/snapback] hvem vil ha stabburet t-skjorte? :!: 7504739[/snapback] Sånne t-skjorter egner seg fint som plagg en bruker på fyllesyke søndager Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har aldri helt forstått det, blir ikke mindre fyllesyk av å gå med en stygg t-skjorte :S Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Grandiosa = hundemat Fytte rakkern for noe oppsop. Er ikke verdig å bli kalt pizza. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Til å være noe man blir mett av til 20-30 kroner, så er den helt ok. Stabburet har vel aldri påstått at den er fullverdig pizzaer fra pizzarestauranter heller. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Hehe, fikk mail fra de i dag. Hei, Vedr. Reklamasjon på Pizza Grandiosa Viser til din henvendelse vedrørende vårt produkt som dessverre ikke svarte til forventningene. Dette beklager vi. Vi har underrettet vårt anlegg om hendelsen. Det er ikke registrert noen avvik i produksjonen på det aktuelle tidspunkt. Vi har heller ikke fått tilbakemeldinger fra andre forbrukere. Det er derfor vanskelig å si hva som har skjedd i dette tilfellet. I utgangspunktet har vi gode kontrollrutiner ved vårt anlegg. Din henvendelse tas til etterretning for å unngå slike tilfeller i fremtiden. Vi kan forsikre om at vi gjør hva vi kan for å fremstille gode kvalitetsprodukter til enhver tid. Som en kompensasjon for det inntrufne og takk for din tilbakemelding, sendes separat noen Stabbur-produkter som vi håper vil falle i smak (vær oppmerksom på at sendingen kan ta noe tid). Med vennlig hilsen for Stabburet AS Endret 15. desember 2006 av wazzza Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Han ene i Tufte hadde jo Grandis-skjorte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå