Jokka1990 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du kan ta den enkle måten eller den vanskelige måten Skal du ta den vanskelige måten så kan ikke vi si dette til deg. Det kommer helt ann på hvordan du er som person. Måten du spør forteller jo hvordan du er. Sikkert vanskelig å forstå den der.. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Dette tror jeg vil funke bra. Du bestiller middag hjem til henne. Deretter kommer du "tilfeldigvis" forbi og spør om du kan komme inn Nei jeg annbefaler deg rett og slett å bare kverne litt rundt i en samtale, og så kommer du inn på at du vil bli bedre kjent og om dere skal finne på noe. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Du kan ta den enkle måten eller den vanskelige måten Skal du ta den vanskelige måten så kan ikke vi si dette til deg. Det kommer helt ann på hvordan du er som person. Måten du spør forteller jo hvordan du er. Sikkert vanskelig å forstå den der.. 7514367[/snapback] Måtte lese den et par ganger jeg! Du har et veldig godt poeng! Helt enig med deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå