Gjest eintotrefira Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har planer om å be med ei jente ut på middag en kveld, hvordan skal jeg spørre? Noen tips til hva jeg bør si når jeg spør? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 "Har du lyst til å spise middag med meg?" Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Vel det gjorde jeg, og enten så sier hu nei, imorgen, eller ja =). Satser du ingen ting, vinner du ingen ting Lenke til kommentar
tommy_90 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Si at du har lyst til å bli litt bedre kjent med hu osv. så spør du om hu vil bli med på kino, middag eller lignende. får man nei, så er jo det kjipt, men da har du jo prøvd;) får man ja så kan det jo hende det er kjærligheten i ditt liv. ikke feig ut med ikke å spørre;) Lenke til kommentar
musLink Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Blir du med ut på middag? Om hu svarer ja, så spør du bare; betaler du? Neida, kødder. Bare spør om ho vil bli med deg ut du. Skulle vel holde det. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 jeg ville først sagt at du kunne tenke deg å bli bedre kjent med henne blahblahblah for så å spørre om hun kunn etenke seg å spise middag med deg. gjorde jeg engang med ei jeg traff engang (ringte henne på telefonen). fikk "selvfølgelig" nei men da hadde jeg iallefall prøvd. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bare fortell henne at du syntes hun er en kjempejente, og at du kunne tenke deg å ta henne med ut, og at du lurer på om hun vil være med på middag en kveld. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg har planer om å be med ei jente ut på middag en kveld, hvordan skal jeg spørre?Noen tips til hva jeg bør si når jeg spør? 7503315[/snapback] Det første du må finne ut av er hva hun liker slags mat. Husk at du må ikke improvisere her, da går du i ei felle. Da går dere ut på byen og så står dere der og ser dumme ut og ikke aner hvor eller hva dere skal gjøre. Finn en restaurant eller en plass på forhånd og så som sagt, finn ut hva dere skal spise før du spør henne. Prøv å ha det klarlagt. Når dere er ute å spiser, sørg for å gjøre det så lite ubehagelig som mulig. Spis og vær glad, ikke sitt der for å prate, men SPIS. Så kommer pratingen av seg selv. Ikke det at jeg har prøvd dette selv, lol, men jeg kan se det for meg. Lenke til kommentar
................... Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) ... Endret 10. juli 2010 av ................... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du kan jo sende melding til henne ...«Hva hadde du svart hvis jeg spurte deg?» 7507920[/snapback] er det da hun skal spørre "hvordan fikk du nummeret mitt?" Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skriv en lapp, det har fungert for meg i alle år. Vil du spise middag med meg? (sett kryss) [ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil du spise middag med meg? (sett kryss)[ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke Det beste er jo at det faktisk ikke er så dumt. Humor er fint. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vil du spise middag med meg? (sett kryss)[ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke Det beste er jo at det faktisk ikke er så dumt. Humor er fint. 7508942[/snapback] Hva med å lage samme lapp og sende til henne bare at du fjerner "ja" alternativet? Lenke til kommentar
Gjest eintotrefira Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skriv en lapp, det har fungert for meg i alle år. Vil du spise middag med meg? (sett kryss) [ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke 7508916[/snapback] Den var ikke dum Tror jo at hun kommer til å si ja, men det er noe med dette å "ta steget". Ikke alltid like lett Vi har snakket sammen en god del og har på en måte blitt litt kjent. Bør jeg utrykke følelsene mine under middagen, eller er det lurt å vente til et senere tidspunkt? Lenke til kommentar
tommy_90 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg ville bare snakket om alt og ingenting på middagen så dere får en samtale, og ikke snakke om at hun er ditt livs kjærlighet på første date:P hehe. hun skjønner jo at du liker hu når du ber henne på middag. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skriv en lapp, det har fungert for meg i alle år. Vil du spise middag med meg? (sett kryss) [ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke 7508916[/snapback] Heller slik. Vil du spise middag med meg? (sett kryss) [ ] Ja [ ] Ja [ ] Ja Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Der må jeg si at jeg beundrer deg For det der har jeg ikke turt og spørre om enda Sliter med det og "ta steget" :!: Lenke til kommentar
Timbi Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Skriv en lapp, det har fungert for meg i alle år. Vil du spise middag med meg? (sett kryss) [ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke 7508916[/snapback] SteffyBoy - jeg har møtt deg! Lol! Men da sto det på lappen "Vil du elske med meg?" [ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke ...og da jeg svarte nei, kom du med en til hvor det sto "Er du sikker?" [ ] Ja [ ] Nei Haha, kan umulig være flere av dere! Jeg svarte nei, men det var veldig sjarmerende! Godt tips! Endret 16. desember 2006 av Timbi Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg hadde blodnektet, men det høres ut som noe jeg hadde gjort. Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Skriv en lapp, det har fungert for meg i alle år. Vil du spise middag med meg? (sett kryss) [ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke 7508916[/snapback] SteffyBoy - jeg har møtt deg! Lol! Men da sto det på lappen "Vil du elske med meg?" [ ] Ja [ ] Nei [ ] Vet ikke ...og da jeg svarte nei, kom du med en til hvor det sto "Er du sikker?" [ ] Ja [ ] Nei Haha, kan umulig være flere av dere! Jeg svarte nei, men det var veldig sjarmerende! Godt tips! 7512366[/snapback] haha!! :!: Den der skal jeg bruke! Den er jo genial! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå