Upsaker Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei, jeg har tenkt til å kjøpe komplett.no's julekalendertilbud, men så fikk jeg høre at jeg da kunne selge den 1GB brikka jeg har fra før da jeg ikke får noe utbytte av 3GB i "single channel", altså hver for seg. Vil jeg få dårligere ytelse av å kjøre 3GB i single channel enn å ha 2GB i dual channel? Hovedkortet og resten av hardwaren min er signatur Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Enten; * Legg i litt mer penger og kjøp Twinx 8500, eller * Kjøp CL4 RAM. Den rammen du linker er hverken 'fugl eller fisk'. (pokker, alle mine råd ser ut til å innebære økte utgifter ) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Jaja, det er for sent nå uansett. Gadd ikke å kjøpe det da alle sa det ikke hjalp å ha 3 1GB brikker i single channel i forhold til 2 1GB i dual channel så jeg har fortsatt bare 1GB. Og det blir ikke en annen ram ;P Har den brikka fra før og fortsetter å kjøpe den Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vel, jeg vet ikke hvem som har sagt hva.. men dual channel er oppskrytt.. man får ikke mer enn ett par % mer ytelse av det.. Hadde det vært opp til meg så hadde jeg valgt mest mengde ram over dual channel eller ikke.. så du får håpe at det kommer ram-brikker på tilbud igjen da.. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 hmm, merkelig at folk har så forskjellige meninger Jeg får se om det blir ram neste gang det er tilbud eller ramprisene går ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå