ola29 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hei alle sammen, jeg lurte på om noen vet hvor jeg får noe inni gamperæva kramper når jeg løper, spiller aktivt fotball og når jeg generelt er i fysisk aktivitet? jeg hår prøvd i tøye ut ca 30 til 45 min etter hver trening/kamp men det hjelper ikke. har hatt dette problemet i snart ett år men ingen iddretsleger kan gi svar, noen her som har en formening eller anelse om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tøyer i 30-45 min? Hvor kjedelig er ikke det? x 3 Uansett, så må det ha noe med at du gir mer på banen enn det kroppen tåler, eller bruker muskler du vanligvis ikke bruker. Eneste gangene jeg har fått krampe er hvis jeg har vært ute fra fotballen grunnet skader eller lignende og gir alt i en kamp rett etter å ha kommet tilbake. Om jeg trener hardt og lenge uten å få tid til å tøye har jeg også fått krampe. Vet ikke om dette gjorde deg noe klokere men. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvis det ikke funker å tøye ut, så ta heller å bruke 10-15 minutter etter kamp/trening til å gå deg ned, kapp ned tilsvarende på uttøyningen. Da gir du musklene lengre tid til å slappe av.. Ikke en monster nedgang fra spurt til ikkeno og uttøyning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå