Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig med urenslig penis?

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er glad jeg aldri har hatt kukost og tror jeg forhåpentlig hvis ikke kommer til å få det.

Hvordan får man det uten om det med hygene?

7512973[/snapback]

Du får det nok når du har vært igjennom puberteten unge mann. :thumbup:

7583792[/snapback]

Jeg fikk det før jeg kom i puberteten jeg da :S når jeg fortsatt var ett barn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w
På wikipedia så jeg dessverre ett bilde, jeg kunne klart meg foruten.

7511183[/snapback]

Ahhh! Hvorfor måtte du si det?! Jeg bare måtte se bilde å herreugud han trenger å dusje! :no:

Lenke til kommentar
Æsj, kvalmende å lese her... :p

Har man kukost, tyder det på at man burde rense seg litt oftere nedentil. Regner med at kukost er en fin blanding av urin, sperm og naturlig glidemiddel... Yum!

7605870[/snapback]

Tullball. Kukost, eller smegma, er ikke noe man "har", det er et stoff som blir produsert helt naturlig for å holde glans på penis glatt og smidig. Om du aldri har sett smegma så har du en uvanlig lav produksjon av stoffet, eller så vasker du deg veldig ofte. Jeg sier ikke at du bør samle på smegma, men om du oppdager smegma så er det ingen grunn til panikk, det er helt ufarlig og sunt. Og det er ingen problem å vaske bort.

Ingen grunn til å være redd for naturlige og sunne kroppsfunksjoner :)

Lenke til kommentar

Jeg tror det er noen som blander kukost med gammel sæd. Mulig det går under det samme, men etter å ha tatt seg en runk uten å tørke eller vaske seg ordentlig, vil en del av sædet gjemme seg under forhuden. Blir det liggende der for lenge vil det etterhvert lukte.

Det tror jeg.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er noen som blander kukost med gammel sæd. Mulig det går under det samme, men etter å ha tatt seg en runk uten å tørke eller vaske seg ordentlig, vil en del av sædet gjemme seg under forhuden. Blir det liggende der for lenge vil det etterhvert lukte.

Det tror jeg.

7611576[/snapback]

Dette jeg sammenlignet det med og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...