tom waits for alice Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Et stykk post slettet. Akkurat på dette forumet er grensen mellom humor og spam ekstra fin, og vi prøver å holde det litt serøst her. Geir Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Men lurer på om kukost kommer samtidig som man blir kjønnsmoden? 7515236[/snapback] Kukost kommer vel aldri dersom man har en noenlunde normal intimhygiene. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Minner om posten min to hakk opp. Som det står i reglene for dette forumet: Dette er ikke et vitseforum, vi har et eget forum for slikt: Off Topic:Humor. Tråder som hører hjemme der vil bli flyttet, poster som vitser om trådens emne vil bli slettet. Det ble også et par poster av type generell spam. Geir Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er det med folk og overhygiene? Det er jo ikke sunt? Dusje hver dag...Wtf? Altså, skjønner det om folk har treninger ol hver dag, men å dusje og vaske seg hver dag blir for overdrevent. Greit nok at man bare hopper i dusjen i 2min under litt varmt vann, og det er det, men det viker som om at folk seriøst dusjer med å vaske seg 1 - 2 ganger om dagen her. Er det bare fordi jeg er nordfra, eller er det usunt? Beklager off-topic. Selv dusjer jeg en 3 - 4 (OMG! Uhygienisk) ganger i uka, og har ingen problemer meg "kukost". Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hva er det med folk og overhygiene? Det er jo ikke sunt?Dusje hver dag...Wtf? Altså, skjønner det om folk har treninger ol hver dag, men å dusje og vaske seg hver dag blir for overdrevent. Greit nok at man bare hopper i dusjen i 2min under litt varmt vann, og det er det, men det viker som om at folk seriøst dusjer med å vaske seg 1 - 2 ganger om dagen her. Er det bare fordi jeg er nordfra, eller er det usunt? Korrekt, det er ikke sunt for folk flest å dusje så mye da hele det naturlige fettlaget som beskytter huden mot all slags rask forsvinner. Mange som gjør det da kommer da forivllet og lurer på hvorfor det skjer. Så det er ikke nødvendig, og man skal ikke gjøre det hver dag strengt tatt. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kukost virker forsåvidt som glidemiddel, hehe 7504730[/snapback] Når det først har blitt "ost" så funker det relativt dårlig. Det bare ligger der og sprer dårlig lukt. Men det som skilles ut og legger seg på kukhodet under tidligere i samleiet, det funker greit :] (pre-cum) Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Kukost virker forsåvidt som glidemiddel, hehe 7504730[/snapback] Når det først har blitt "ost" så funker det relativt dårlig. Det bare ligger der og sprer dårlig lukt. Men det som skilles ut og legger seg på kukhodet under tidligere i samleiet, det funker greit :] (pre-cum) 7519449[/snapback] Kukost, eller smegma, er ikke forsatsshake. Det er svette, fett, døde hudceller og annet avfall. Og ja, dette fungerer vistnok som glidemiddel. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Det går da an å vaske snoppen en gang iblant om du vil unngå smegma (hvilket ord!). Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 20. desember 2006 Del Skrevet 20. desember 2006 Kukost kan gi gode forhold for tilvekst av sopp.. Og soppplukking kan man gjøre i skogen..skyll penis med litt lunket vann hver dag..ikke spesielt varmt. Jeg kjønner dette med att å vaske seg hver dag er kanskje ikke sunt. Men jeg kan ærlig talt ikke stå over dagens dusj uten å føle meg ekkel. Det er noe en har vent seg til og når en har vent seg til det så har man en tendens til å ønske det samme av sine medmennesker. Å sitte der med noen som lukter stram svette eller "gamle reker" er ikke særlig..heller ikke fett hår er noe fint. Det er litt rart men hvis man er ute i skogen med noen og alle må stå over dusjen et par tre dager så er ikke det så farlig..det har noe med sosiale forventninger eller noe sånt å gjøre. Bare min mening.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Kukost kan gi gode forhold for tilvekst av sopp.. 7541972[/snapback] Har du noen kilder å henvise til her? Såvidt jeg kan huske ut i fra det jeg har lest, så er det slettes ikke usunt å ha kukost. Tvert i mot. Men det lukter, og virker lite hygienisk, så det vil nok være å anbefale å fjerne det. Uansett så lurer jeg egentlig litt på hvorfor jenter tørker seg nedentil etter et toalettbesøk, mens gutter bare rister. Hvorfor tørker ikke gutter seg i tillegg? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uansett så lurer jeg egentlig litt på hvorfor jenter tørker seg nedentil etter et toalettbesøk, mens gutter bare rister. Hvorfor tørker ikke gutter seg i tillegg? 7547708[/snapback] Fordi, når vi tisser så kommer ikke tisset andre steder enn ut urinrøret, å ikke på selve hodet. Så rister vi av den siste dråpen så vi ikke får det på hodet. Lenke til kommentar
RogueAlien Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uansett så lurer jeg egentlig litt på hvorfor jenter tørker seg nedentil etter et toalettbesøk, mens gutter bare rister. Hvorfor tørker ikke gutter seg i tillegg? 7547708[/snapback] Fordi, når vi tisser så kommer ikke tisset andre steder enn ut urinrøret, å ikke på selve hodet. Så rister vi av den siste dråpen så vi ikke får det på hodet. 7547723[/snapback] Jo det kan det gjøre faktisk. Så jeg pleier å ta en lite stykke papir og tørket av tuppen av hodet når jeg har tisset.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uansett så lurer jeg egentlig litt på hvorfor jenter tørker seg nedentil etter et toalettbesøk, mens gutter bare rister. Hvorfor tørker ikke gutter seg i tillegg? 7547708[/snapback] Fordi, når vi tisser så kommer ikke tisset andre steder enn ut urinrøret, å ikke på selve hodet. Så rister vi av den siste dråpen så vi ikke får det på hodet. 7547723[/snapback] Uansett hvor mye man rister og slår, den siste dråpen i buksa går! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uansett hvor mye man rister og slår, den siste dråpen i buksa går! 7547799[/snapback] ...og når man blir gammel så kommer den første i buksa også Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uansett hvor mye man rister og slår, den siste dråpen i buksa går! 7547799[/snapback] ...og når man blir gammel så kommer den første i buksa også 7547811[/snapback] Snakker vi av erfaring? ;P OnT: Enkelte kan ha litt stor forhud og det kan da være lurt å trekke den tilbake når man tisser, hvis ikke kan urin legge seg og det er bakteriene veldig glad for. Sæd gir også veldig god grobunn for slike ulumskheter, kanskje noe å tenke litt over. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Uansett hvor mye man rister og slår, den siste dråpen i buksa går! 7547799[/snapback] ...og når man blir gammel så kommer den første i buksa også 7547811[/snapback] Snakker vi av erfaring? ;P 7547912[/snapback] Jarmos kropp er bare 25 år gammel... 0nT: Intimhygiene er en veldig viktig faktor for et vellykket samliv. Lenke til kommentar
Gjest Gjest_per_* Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Hei Jeg har problemer med å få kuk osten vekk jeg. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 HeiJeg har problemer med å få kuk osten vekk jeg. 7556812[/snapback] Sikker på at det er kukost du har? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Skjønner ikke at folk ikke klarer å få vasket det bort? Er dere redde for å være borti snoppen, eller har dere rett og slett latt smegmaen ligge der i flere år så den har grodd fast? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Skjønner ikke at folk ikke klarer å få vasket det bort? Er dere redde for å være borti snoppen, eller har dere rett og slett latt smegmaen ligge der i flere år så den har grodd fast? 7557202[/snapback] Jeg antar at det ikke var helt seriøst det som ble skrevet, men som jente er jeg langt i fra ekspert på dette med kukost, så jeg får vel heller la det stå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå