Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei... Lurer på om det er farlig med kukost?? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Absolutt ikke, lukter bare hestemøkk! Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Nei, kukost er ikke farlig, men et fint tegn på at du bør vaske under forhuden din. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 La være å poste spam. En post slettet. Geir Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hvorfor skulle det være farlig med "kukost"? Jeg tror ikke det engang er et lovlig ord som brukes i legevitenskapen eller noen andre plasser. Poenget mitt er at hvis man skal se dette i sammenheng med legevitenskap, så går det under hygiene. Dårlig hygiene har en rekke negative ting med seg. Bakterier kan jo gjøre skade, men med akkurat dette vet jeg ærlig talt ikke. Jeg vil tro det er mye bakterier i kukost. Men når det er sagt, så er det også mye bakterier i munnen. Så om man blander dette under oralsex vil det muligens bli en fin bakteriegrøt. Men om du spør om det er farlig å bare ha det under forhuden, så vil jeg tro at svaret er definitivt NEI. Penisen er jo laget for å ha det der. Endret 14. desember 2006 av Databamse Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kukost i seg selv er ikke farlig i det hele tatt, men det tyder kanskje på en litt slurvete hygiene. Det er ikke uten grunn at man i varmere strøk startet med omskjering, for store mengder bakterier i underlivet kan føre til urinveisinnfeksjoner eller verre. Dette er dog i ekstreme tilfeller, og er sjeldent noe problem i dagens samfunn. Ser forsåvidt ingen grunn til å beholde kukosten der, det finnes da relativt enkle grep for å minimere dette. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kukost virker forsåvidt som glidemiddel, hehe Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 olsen? Tuller du nå ja? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) For og oppsummere, "kukost" som du velger å kalle det er døde hudceller og fukt. Dette lager en helvettes lukt men er ikke farlig i seg selv. Det som er farlig er at denne substansen holder på fukt og legger grunnlag for at aerobe bakterier vokser godt. Det er ikke farlig.. slettes ikke farlig. Endret 14. desember 2006 av eilertsen Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er kukost? Bilde eller? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 -PeeWee-, hvis du ikke vet hva det er, så vokser du opp engang og kommer til å vite hva det er Nå har ikke jeg hatt kukost på 4-5 år, da jeg faktisk dusjer mer enn hver 6mnd. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Anbefaler trådstarter å lese på wikipedia om Smegma. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) slettet det her! Endret 18. januar 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
trøls Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Kukost virker forsåvidt som glidemiddel, hehe 7504730[/snapback] Korrekt. Smegma er naturens glidemiddel. Darwin forklarer enkelt hvorfor vi produserer det. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dusj 1-2 ganger dagelig og vask deg nedentil Lenke til kommentar
trøls Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dusj 1-2 ganger dagelig og vask deg nedentil 7511454[/snapback] Hurra for et overhygienisk liv! Astma og allergi FTW. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Dusj 1-2 ganger dagelig og vask deg nedentil 7511454[/snapback] Hurra for et overhygienisk liv! Astma og allergi FTW. 7511468[/snapback] Jeg hadde faktisk astma da jeg var liten og har allergi Men jeg dusjer ivertfal så ofte, trener et eller annet hver dag og vil ille gå rundt svett. Lenke til kommentar
trøls Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Man har ikke funnet helt ut hva som forårsaker økt forekomst av astma og allergi i vesten, men man vet at det er en sivilisasjonssykdom, og at det ikke har noe med forurensning å gjøre. At overhygiene gir oversensitivitet er logisk, men ikke bevist - dog heller ikke falsifisert. (Sist gang jeg sjekket.) Lenke til kommentar
orginal Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hvor mye kukost er det vanlig å "produsere"? Iløpet av en dag, etter en dusj om morgenen (sju tida), og til ettermiddagen (la oss si kl. 6) ser jeg spor etter det til meg. Vrenger jeg bort forhuden og gnukker litt med papir, ser jeg hvite "klumper" som blir kosta bort... Er jeg unormal? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Er glad jeg aldri har hatt kukost og tror jeg forhåpentlig hvis ikke kommer til å få det. Hvordan får man det uten om det med hygene? Endret 16. desember 2006 av DNA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå