Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Farlig med urenslig penis?

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor skulle det være farlig med "kukost"? Jeg tror ikke det engang er et lovlig ord som brukes i legevitenskapen eller noen andre plasser. Poenget mitt er at hvis man skal se dette i sammenheng med legevitenskap, så går det under hygiene. Dårlig hygiene har en rekke negative ting med seg. Bakterier kan jo gjøre skade, men med akkurat dette vet jeg ærlig talt ikke. Jeg vil tro det er mye bakterier i kukost.

Men når det er sagt, så er det også mye bakterier i munnen. Så om man blander dette under oralsex vil det muligens bli en fin bakteriegrøt. :yucky:

Men om du spør om det er farlig å bare ha det under forhuden, så vil jeg tro at svaret er definitivt NEI. Penisen er jo laget for å ha det der.

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Kukost i seg selv er ikke farlig i det hele tatt, men det tyder kanskje på en litt slurvete hygiene. Det er ikke uten grunn at man i varmere strøk startet med omskjering, for store mengder bakterier i underlivet kan føre til urinveisinnfeksjoner eller verre. Dette er dog i ekstreme tilfeller, og er sjeldent noe problem i dagens samfunn.

Ser forsåvidt ingen grunn til å beholde kukosten der, det finnes da relativt enkle grep for å minimere dette.

Lenke til kommentar

For og oppsummere, "kukost" som du velger å kalle det er døde hudceller og fukt. Dette lager en helvettes lukt men er ikke farlig i seg selv. Det som er farlig er at denne substansen holder på fukt og legger grunnlag for at aerobe bakterier vokser godt.

Det er ikke farlig.. slettes ikke farlig. :)

Endret av eilertsen
Lenke til kommentar
Dusj 1-2 ganger dagelig og vask deg nedentil ;)

7511454[/snapback]

Hurra for et overhygienisk liv! Astma og allergi FTW.

7511468[/snapback]

Jeg hadde faktisk astma da jeg var liten og har allergi :p

Men jeg dusjer ivertfal så ofte, trener et eller annet hver dag og vil ille gå rundt svett.

Lenke til kommentar

Man har ikke funnet helt ut hva som forårsaker økt forekomst av astma og allergi i vesten, men man vet at det er en sivilisasjonssykdom, og at det ikke har noe med forurensning å gjøre. At overhygiene gir oversensitivitet er logisk, men ikke bevist - dog heller ikke falsifisert. (Sist gang jeg sjekket.)

Lenke til kommentar

Hvor mye kukost er det vanlig å "produsere"?

Iløpet av en dag, etter en dusj om morgenen (sju tida), og til ettermiddagen (la oss si kl. 6) ser jeg spor etter det til meg. Vrenger jeg bort forhuden og gnukker litt med papir, ser jeg hvite "klumper" som blir kosta bort... Er jeg unormal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...