firberblad Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei, Junior var innom xboxen en tur i går(360). Etter det så får jeg melding om at jeg kan skrive inn et profilnavn hver gang jeg starter boxen. Det er utrolig irriterende. Jeg trykker bare cancel så forsvinner vinduet, men er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe dette? Har 3 profiler som jeg bruker til vanlig, og jeg trenger ikke en til Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Det der er ukjent for meg. Har du sjekket på System-"tabben"? Du kan jo ringe Xbox 360 support da. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) du kan jo bare skrive inne et navn, lage en bruker og slette den etterpå, er vel ikke den raskeste metoden men det bør funke. Endret 14. desember 2006 av mX Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 du kan jo bare skrive inne et navn, lage en bruker og slette den etterpå, er vel ikke den raskeste metoden men det bør funke. 7503346[/snapback] Jeg prøvde det, men neste gang jeg start boxen så kom jammen meg samme beskjeden og viduet igjen. Skriv inn et profil navn.. Tror jeg skal ta en telefon. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 yup, er vel eneste mulighet det da Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skru på auto login med en av de andre profilene kanskje? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skru på auto login med en av de andre profilene kanskje? 7505302[/snapback] God idé Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Skru på auto login med en av de andre profilene kanskje? 7505302[/snapback] Det er gjort. Mens vinduet med beskjeden om å skrive inn profil navn er oppe, så ser jeg at "hovedkontoen" logger seg på xbox live. Og når jeg trykker cancel for å slippe å skrive inn et nytt navn, så er kontoen logget på. Mulig jeg henger meg opp i dette, kanskje det er en liten bagatell, men den er ihvertfall irriterende. Ringer MS i dag og hører med de Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm, merkelig problem Helt utrolig hva unger kan få til av og til Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm, merkelig problem Helt utrolig hva unger kan få til av og til 7506227[/snapback] De er kreative :!: Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Tråden flyttes til Diskusjon.no -> Spill ->Spørsmål og svar - Konsoll. Denne delen er for diskusjon, ikke spørsmål. Anbefaler deg å sette deg inn i forumstrukturen. #5: Posting i feil kategori kan føre til at tråden blir stengt hvis du burde ha visst bedre eller flyttet hvis du er en nybegynner. Frekvent feilposting fra samme bruker kan føre til advarsler eller i værste fall utestengelse. (Innlegget skal ikke kommenteres. Dette tas over PM.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå