Orna Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hei Jeg har nå gått et halv år på Informatikk ved NTNU, og har funnet ut at dette egentlig ikke er noe for meg. Dårlig jobbmuligheter og relativt kjedelige jobbmuligheter. Jeg vil fullføre dette året for å skaffe meg 3 kjekke studiepoeng. Spørsmålet er, hva skal jeg studere etterpå? Jeg vil gjerne holde meg i trondheim, fordi jeg trives veldig godt der, med kjæreste og greier:P Jeg vil gjerne ha en utdanning der jobben er litt variert, og man får sjanse til å jobbe med folk. Lønn er ikke det viktigste. Har sett lit på HIST og NTNU, og denne gangen vil jeg virkelig gjøre en innsats i å finne den rette utdanningen for meg. Sååå..Noen som har noen gode erfaringer å dele? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Sjekk også ut BI Trondheim, hvis du er interessert i økonomi e.l. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Fyller du noen realfagskrav, og i så fall ønsker du noe teknisk (ingeniør/siv.ingeniør/etc)? Jeg går geografi, kan være et alternativ for flere Endret 14. desember 2006 av skag1 Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er det virkelig dårlige jobbmuligheter for de med Informatikk? Jeg går på kommunkasjonsteknologi, og det kan vel sies relativt likt. Mine inntrykk er at jobbmulighetene er glimrende. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hva med Ind.Øk linja på NTNU? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå