petterpaalan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har prøvd å koble mac til tven, men får bare svart hvitt bilde. Har også testet ut flere tver, men det samme problemet viste seg på alle tvene. Er det noen innstillinger som står galt på macen? På forhånd takk. Lenke til kommentar
St. Anders Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du må nesten fortelle litt mer om hvilken mac du har, og hvilken OS versjon (tiger?) du bruker. Hvordan har du koblet tv´ene til macn? Jeg fikk bare svart/hvit bilde fra en gammel pc når jeg prøvde og koble den til en 14" crt tv. Vis du kobler til med vga eller DVI så skal de i prinsipet gå smertefritt. Har en mac mini i stua og den er koblet til gjennom DVI port, og det fungerer smertefritt. Så litt mer info fra din side kan hjelpe stort. Lenke til kommentar
petterpaalan Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Du må nesten fortelle litt mer om hvilken mac du har, og hvilken OS versjon (tiger?) du bruker. Hvordan har du koblet tv´ene til macn? Jeg fikk bare svart/hvit bilde fra en gammel pc når jeg prøvde og koble den til en 14" crt tv. Vis du kobler til med vga eller DVI så skal de i prinsipet gå smertefritt. Har en mac mini i stua og den er koblet til gjennom DVI port, og det fungerer smertefritt. Så litt mer info fra din side kan hjelpe stort. 7503303[/snapback] Jeg har en Macbook 13" med osX Kobler den til sånn scart kabel til tven.. håper dette hjalp Lenke til kommentar
martbo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvilken overgang er det du bruker? Er det fra s-video, eller kanskje kompositt. Hvis det er s-video så er det en innstilling på tven din som er problemet. Da må du velge at signalet som kommer er et s-video signal, hvis du ikke gjør det blir det svart hvitt Lenke til kommentar
petterpaalan Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hvilken overgang er det du bruker? Er det fra s-video, eller kanskje kompositt. Hvis det er s-video så er det en innstilling på tven din som er problemet. Da må du velge at signalet som kommer er et s-video signal, hvis du ikke gjør det blir det svart hvitt 7503400[/snapback] Er nok sånn kompositt greier.. For det er ikke s-video kontakten som brukes Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) jeg har en macbook pro, og bruker DVI til svideo adapteret, og jeg får bilde bare ved å putte inn kabelen.. EDIT: sikkert dumt spørsmål, men har du sett igjennom alle video kanalene ? Endret 19. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
petterpaalan Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 jeg har en macbook pro, og bruker DVI til svideo adapteret, og jeg får bilde bare ved å putte inn kabelen.. EDIT: sikkert dumt spørsmål, men har du sett igjennom alle video kanalene ? 7537854[/snapback] Har sjekka flere ganger.. fremdeles ikke funnet ut av deg =/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 prøvd "Finn skjerm" i skjerm innstillinger på kontrollpanel ? Lenke til kommentar
petterpaalan Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 prøvd "Finn skjerm" i skjerm innstillinger på kontrollpanel ? 7537892[/snapback] Jepp Flere forslag? Den finner nå skjermen, men bildet er i svart hvitt.. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå