celebos Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvor mye ville du gitt for en Nintendo (NES) uåpnet. Jeg så en som prøvde å selge sin nintendo på finn.no for 7000,- kroner. tviler han får det for den siden den var brukt. hadde jeg hatt penger hadde jeg selv brukt mye på en uåpnet nintendo, hvis jeg hadde hatt penger da Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg tror personlig ikke at du får veldig mye for en NES konsoll, ettersom det faktisk finnes mange av de der ute, samt at emulatorer er lette å laste ned. Men affeksjonsverdien er vel stor for noen.. Lenke til kommentar
celebos Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ja, jeg tenkte ikke å ha den for å spille på, men å ha en god gammeldags nintendo fortsatt forseglet i pakka stående et lurt sted. er ikke vits å kjøpe seg en nintendo til masse penger da du likesågodt kan kjøpe en wii og laste ned alle de gode gamle spilla for en liten slant. Lenke til kommentar
YBD Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du kan jo se på noen her: http://www.qxl.no/default/defaultlist.asp?...0&ArticleType=0 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) hvis jeg hadde hatt en nes så hadde jeg ikke solgt den... det eneste som er litt drit med qxl er at det er mye lureri der (forresten sender folk pakkene til deg(dubetaler jo frakt sikkert)eller må du hente dem hos selger Endret 14. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 fanboy, hvis du ikke vet at folk skriver selv om du skal hente eller om de sender, hvordan vet du da at det er så mye lureri der? Det er bare å kjøpe fra folk som har positive tilbakemeldinger. Har handlet mye der, ikke noe useriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå