Dark Nemesis Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Nå fikk jeg mer lst på Gc-versjonen. ;_; Men jeg får Wii og TP imorra, og GC selges på finn.no *thumbsup* BTW, er kamerastyringa spesielt nyttig? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Ja, jeg synes det er rimelig praktisk i blant. Særlig i bosskamper og lignende kan det være greit å få oversikt. Lenke til kommentar
Johkmil Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Noen som har funnet TP i butikk? Har lett i alle butikkene i Fana, men ingen har det. Spaceworld sier at de skal ta det inn, men det har ikke kommet. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Noen som har funnet TP i butikk? Har lett i alle butikkene i Fana, men ingen har det. Spaceworld sier at de skal ta det inn, men det har ikke kommet. 7583254[/snapback] Eg kjøpte mitt på Spiderman/Game. Men det var på Moa (utanfor Ålesund). Kay Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Noen som har funnet TP i butikk? Har lett i alle butikkene i Fana, men ingen har det. Spaceworld sier at de skal ta det inn, men det har ikke kommet. 7583254[/snapback] Kjøpte det på Game\Spiderman i Bergen i dag. De hadde to eksemplarer i hyllene, men det virket som de hadde flere eksemplarer bak. Kjøpte GCversjonen fordi jeg prøvde Wiiversjonen og.... savnet kamerastyring. Tror absolutt at Wii kunne ha vært en perfekt platform for Twilight Princess, men designvalget om å ta vekk kamerastyring og sette inn fekting ved å veive kontrollen ødela noe av morroa for meg. Etter Wind Waker så har jeg prøvd å spille om igjen Ocarina of Time og Majoras Mask, men mangelen av kamerastyring får det til å føles for primitivt for min smak. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 Greide å klokke 12 timer i går.... Helt sinnsykt fantastisk spill... Blir oj bare bedre og bedre. Og jeg er ennå ikke på andre tempel(Veldig nær, men ikke der). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå