Gå til innhold

GeForce 8800GTS - I SLI?

Reeve

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har kjøpt meg ny PC med EVGA Nforce 680i SLI hovedkort, som støtter SLI. I tillegg har jeg et 8800 GTS, men er det vits i å kjøpe ett til 8800GTS kort til å kjøre i SLI? Føler nesten det er unødvendig å kjøpe ett :D Uansett, hvordan ca. fil ytelsen forbedre seg i spill i prosent, og hva kan jeg forvente meg i 3Dmark5 og 06 med SLI?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet, er alt for mye peng, men  hva tror dere jeg vil få i 3DMark05 og 06 da? med mitt ene kort ;) (Har en E6600, og skal overklokke alt)

7503446[/snapback]

Drit i 3dmark da! Det er spill som teller..... om du ikkje bare har data for å skryte da... :roll:

7503574[/snapback]

neida, jeg vil spille jeg :p men bare lurer, skal ha SLI en elelr annen gang, for alt utvikler seg, og spill blir mer og mer krevende, så trenger det jo en gang og da ;)

EDIT: Men kjører alltid et par runder med benchmarks, for å se da. Det har jeg alltid gjort, men skal ikke ha pc til sånn 13-14000 bare for å benchmake så... Håper på å komme over 10000 i 3DMark 06 :p (har jeg klokkevillig CPU og skjermkort, kan jeg klare det, ettersom bittelittegran klokking på et GTX kort klarer det, og jeg skal kjøre på vann ;)

Endret av christopher909
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er ikke vits å kjøpe det kortet i SLI enda. Har selv et. Bør heller isåfall vente til prisene synker mye mer, for ingen spill trenger så mye kraft nå uannsett! Borsett fra Flight simulator X da..

7504010[/snapback]

Ja, flight simulator er kun foreløpig programmert til en kjerne cpu, håper det kommer et patch som er programmert for 2 kjerne og full støtte for sli, den gruppe som lager FSX sier de vil ikke støtte sli for det er få brukere som har sli.

Lenke til kommentar

Neida, men har jo en 21" CRT skjerm som støtter 2048x1536, og man trenger SLI og alle spill skal gå glatt på den oppløsningen, med alt på HIGH og med fullt på AA og AF og HDR ;) har forresten fått pakken nå (husker ikke om jeg nevnte dette før :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...