supergutt Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg tenker på å kjøpe en Sidekick 3, og lurer derfor på om noen har prøvd den og eventuelt hva de syns om den!? Den selges ikke i Norge, så må kjøpe den fra utlandet, men hvordan fungerer det her? Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tror denne kommunisere med noen servere i utlandet.... Tror faktisk den fjernlagrer SMS'er og anrop o.l Det er vel litt av grunnen til at den ikke har kommet hit... Etter det jeg har skjønt, så har den litt andre funksjoner enn en smartphone/PDA. Personlig synes jeg det er litt mere fjortis-faktor på den... Ikke vondt ment, hvis du er en fjortis, altså.. Men så klart...Det kopmmer alltid ann på hvilke funksjoner du vil ha... Link til test No bilder og stæsj Håper dette hjelper deg litt.. Lenke til kommentar
jemulie Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Jeg har også kjempelyst til å kjøpe en sidekick, men jeg lurer på om det går ann å kjøpe mobilen i USA og om den fungerer helt fint i Norge? Endret 8. mai 2007 av jemulie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå