F.torres Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg skal ha lasta opp et par bilder på nett jeg skal bruke til forumet men jeg finner ikke noe side som jeg kan laste opp har finni imageshack men den dtår det img toll ikke lovlig elns Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Bildr.no er det beste alternativer for forumbrukere på Diskusjon.no. Bilder som ikke har blitt vist på 30 dager blir slettet, noe som er helt greit for poster som 'Bildekrig Picwar'. Man trenger ikke at bildene skal bli lagret til evig tid, som Imageshack's bilder blir. I tilleg er Bildr.no rask å laste, rask og skrive og nesten reklamefritt. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Selv bruker jeg maj.com. Du må registrere deg, men det er helt gratis og uten noen som helst bindinger. Noen av fordelene med maj.com, i forhold til, for eksempel imageshack.com, er at alle bildene dine vil lagres slik at du slipper å måtte laste dem opp på nytt senere igjen. Du kan også lage mapper for å holde styr på de forskjellige bildene. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 tusen tusen takk :!: Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 http://www.sportsfiske.nu/foto Bildene blir lagret så lenge man vil. Kvaliteten blir noe forringet, men det kan man leve med så lenge det ikke er høykvalitetsfotografier man skal legge ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå