katkus Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg er på julegavejakt til en som ville sette pris på et par gode skatefilmer under treet. Det beste er om det kan kjøpes i en norsk nettbutikk, evt. en butikk i Oslo. Har noen tips til hvilke filmer som er bra? Både linker til butikker og filmer er ønsket Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg tror du får bedre svar på det på tacky.no. Selv liker jeg The DC Video og Rodney Mullen VS Daewon Song-filmene. Har ikke sett skatefilmer på lang tid. Lenke til kommentar
katkus Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Har du tilfeldigvis peiling på hvor jeg kan finne gode grafittivideoer også? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har du tilfeldigvis peiling på hvor jeg kan finne gode grafittivideoer også? 7503233[/snapback] Blackout i dronningens gate om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Blackout i dronningens gate om jeg ikke tar helt feil. 7503244[/snapback] Er ikke den lagt ned? Lenke til kommentar
katkus Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Takk, tror jeg heller går for gratfittivideoer når jeg tenker meg om. Men er det ikke flere enn Blackout, mener å huske det er flere butikker i området der? Men hvor? Lenke til kommentar
katkus Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hva med den som ligger i gata ovenfor møllers, har den skatevideoer? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Flip Sorry og Girl filmen er de beste skatefilmene. Skaff Girl filmen! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Høhø... Husker jeg hadde en skateperiode da jeg var i 10års alderen. Midt i denne perioden kom denne ut: Skate or Die fra 1989. Var på kino på den tilogmed og var helt i spinn da jeg kom ut igjen. Kameraten min mekka tom et brett som liksom skulle forestille det han hadde, men i mangel av sølvhaker på griptapen, brukte gærningen 10-ører, lol.. det så ikke ut! Mulig det er litt seint, men jeg jeg fant den på platekompaniet. -->Clicky clicky<-- (nesten så jeg skulle ha bestilt den selv for nostalgien sin skyld) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå