JeffK Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har tenkt å kjøpe ny bærbar PC, men er litt usikker på hva slags grafikk-kort jeg skal ha. Jeg kan velge mellom 7400 go og GMA950. Etter det jeg har funnet ut, holder GMA950 til Vista Aero. Jeg har en stasjonær PC, så jeg kommer ikke til å bruke den bærbare til spill noe særlig. Den eneste grunnen til å vurdere 7400, er om jeg da kan prøve noen spill som jeg ikke kan kjøre på den stasjonære. Så spørsmålet mitt er: Hva er 7400 go i forhold til X800 PRO ytelsesmessig? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har tenkt å kjøpe ny bærbar PC, men er litt usikker på hva slags grafikk-kort jeg skal ha. Jeg kan velge mellom 7400 go og GMA950. Etter det jeg har funnet ut, holder GMA950 til Vista Aero. Jeg har en stasjonær PC, så jeg kommer ikke til å bruke den bærbare til spill noe særlig. Den eneste grunnen til å vurdere 7400, er om jeg da kan prøve noen spill som jeg ikke kan kjøre på den stasjonære. Så spørsmålet mitt er: Hva er 7400 go i forhold til X800 PRO ytelsesmessig? 7502756[/snapback] Vesentlig dårligere. Go7400 yter noe det samme som X600, eller deromkring. Men det er jo fremdeles svært, svært langt forran GMA950. GMA950 har bare en fordel, og det er batterilevetid. Spill utover kabal blir ikke noe særlig. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 dette er nevnt før, GMA950 er kraftigere enn du tror og holder til mange enklere/halvgamle 3D-spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå