Mafo Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Fem ganger raskere mobiltelefoner, som både er billigere og krever mindre strøm enn i dag. Samsung har store planer. Les mer Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Blir spennende å se hvordan denne brikken yter i en uavhengig test. Bra at de tar slike skritt videre. Enkelte smarttelefoner en unødvendig trege. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dette gleder jeg meg til. Visste ikke at mobiltelefoner hadde to prosessorer Denne teknologien trengs, uten tvil. Symbian og WM telefoner vil jeg ikke karaktirisere som superraske. Dessuten kan man kjøre mye tyngre programmer på denne teknologien Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 de 30% lengre batterilevetid gjelder sikkert bare når telefonen benytter tunge javaspill fra oppstart til slutt... Lenke til kommentar
molna Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 5 ganger raskere enn hva? D600 f.eks? - mobilen som er så treg at den sliter med fullskjerm javaspill. Betyr bare at Samsungs mobiler får samme fart som de andre produsentene idag da (unntatt LG, som er like trege og delvis Motorola). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg