FPettersen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hva skal spilles på nyttårsfesten? Noen anbefalinger? Er kanskje litt i tidligste laget, men om jeg må gjøre nye innkjøp av musikk foretrekker jeg å ha litt tid på meg. Har jo tross alt en rekke hellig dager forrann oss nå i julen. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kjøp Turboneger. Skal leite godt for å finne en fest der det ikke passer med Hank & co. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kjøp Reign in Blood-skiva til Slayer Ikke alle som liker metal på fest, men den skiva er fantastisk. Ellers vil jeg anbefale at du brenner et par cd'er med gode gamle klassikere: Motörhead - Ace of spades Åge Aleksandersen - Levva Livet AC/DC - You shook me all night long Alice Cooper - Poison Danzig - Mother Ole I'dole Evenrud - This town ain't big enough for the both of us osv Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 osv 7503026[/snapback] osv? Matthew Wilder - Break my stride er nyttårs slageren min. Ellers er musikken veldig avhengig av hvem du er med, så vil ikke påstå at det finnes noen universel nyttårsmusikk Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hva med eric clapton, han er er jo en klassiker eller noe med ac/dc, det er jo også bra Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 osv 7503026[/snapback] osv? 7509468[/snapback] Gode gamle klassikere. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 osv 7503026[/snapback] osv? 7509468[/snapback] Gode gamle klassikere. 7509685[/snapback] Jeg synes osv nr 3 var crappy. Styr unna! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 AC/DC? Dropp heller Åge eller Ole. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Sjekk: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=674839 Lenke til kommentar
Kasparf Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Europe- The final countdown skal settes på ca 23.56... for å så gli over i Abbas Happy new year... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Og husk at det aldri blir fest uten Jokke! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Blumbo er en rølpeklassiker! Og Jokke med Her kommer vintern! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Og husk at det aldri blir fest uten Jokke! 7515159[/snapback] Jeg opplever det motsatte. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Melvins- Queen er da en herlig låt til slike anledninger. MÅ spilles høyt når alle er fulle/rusa. Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kjøp Reign in Blood-skiva til Slayer Ikke alle som liker metal på fest, men den skiva er fantastisk. Ellers vil jeg anbefale at du brenner et par cd'er med gode gamle klassikere: Motörhead - Ace of spades Åge Aleksandersen - Levva Livet AC/DC - You shook me all night long Alice Cooper - Poison Danzig - Mother Ole I'dole Evenrud - This town ain't big enough for the both of us osv 7503026[/snapback] hvis jeg var deg ville jeg ikke brent... Hvis du liker en skive er det bedre å kjøpe den og derfor støtte bandet! men alle har forskjellige meninger MvH Scythe Lenke til kommentar
scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 på en nyttårsfest mener jeg at det passen perfekt med gode gamle Led Zeppelin! Vokalisten synger feilfritt og pent, og gitaren låter utrolig fint.. Soloene lyser opp mørke dager.. MvH Scythe Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Kjøp Turboneger. Skal leite godt for å finne en fest der det ikke passer med Hank & co. 7502724[/snapback] What he said En nyttårsfest kan ikke kalles fest uten Turboneger Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Europe- The final countdown skal settes på ca 23.56... for å så gli over i Abbas Happy new year... 7513253[/snapback] Hvem sitter egentlig inne 00.00? Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 hvis jeg var deg ville jeg ikke brent...Hvis du liker en skive er det bedre å kjøpe den og derfor støtte bandet! men alle har forskjellige meninger MvH Scythe 7521057[/snapback] Å ta med originalplater på fylletur er sjelden noen god plan. Man kan kjøpe originalene og støtte bandet selv om man foretrekker å ta med kopier i de tilfeller da drastisk promilleøkning er nært forestående. Faktisk vitner det om respekt for artisten og originalplatene at disse behandles med skånsom verdighet ved å spare dem for utagerende utflukter til ymse festlokaler. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) hvis jeg var deg ville jeg ikke brent...Hvis du liker en skive er det bedre å kjøpe den og derfor støtte bandet! men alle har forskjellige meninger MvH Scythe 7521057[/snapback] Forstår hva du mener, men jeg vil tro du misforstår meg. Som Sondre^^ sier er det lite lurt å dra med originalplater på fyllefest. Jeg ville aldri dratt med meg noen av favorittalbumene på fest for å se at de ble ødelagt. Dessuten er det ikke alltid det er hele plata du vil ha med deg, det kan ofte være smart å lage noen best of-cd'er av albumene dine til festbruk. Jeg liker absolutt best å kjøpe de albumene jeg hører på, og jeg synes også at det er temmelig teit å drive å laste ned musikk for å spare penger. Bare for å nevne det, det går faktisk an å laste ned musikk lovlig (enten som samples eller ved å betale for det). Endret 17. desember 2006 av Arrosiach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå