Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] hvilken snus er sunnest?


sleden

Anbefalte innlegg

Det kan komme veldig fort eller over lang tid. Ca 1/3 av befolkningen vil komme borti denne "sykdommen" hvorav 10 - 15% i en alvorligere grad i løpet av livet. Røyking viser seg å være syndebukken for mye av dette desverre...

 

Faresignaler er blødninger i tannkjøttet. Prøv å trekk en tanntråd mellom tennene. Begynner du lett og blø så skal man være varsom... Beste botemiddel er selvsagt å slutte med røyking å bli flinkere til tannhygene. Tanntråd daglig er en fin forebygger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_mongo_*
er ikke dette feil sted på forumet å spøre?

7504646[/snapback]

derfor finnes p_report.gif

7504766[/snapback]

 

Niktotin fri snus er ikke snus det er simpelthet godteri som man gir bort på bursdager når man går i femte klasse...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Klypen
Nikotinfri snus? :huh:

7503335[/snapback]

Aldri fattet poenget med nikotinfri snus egentlig, men ja; det er nok det sunneste.

7520046[/snapback]

Poenget med nikotinfri snus? Det er vel viss du likar smaken, men vil ikkje bli avhengig...

Lenke til kommentar
Gjest Klypen
hvis du snuser regelmessig i 1-2uker blir du nok avhengig tror jeg.. kommer jo alltids ann på person til person , men jeg anbefaler ikke å starte med snus fordi jeg føler at det er vanskeligere å slutte med enn røyk siden røyk smaker bare dritt mens snus er faktisk godt :p

 

ot : nikotinfri snus er vel sunnest

 

Mvh Scythe

7522375[/snapback]

Du blir ikke mye avhengig av snus etter 2 uker.. Tar nok lenger tid enn det.

8218032[/snapback]

Eg har snusa i over 1 år, føler ikkje at eg e blitt skikkelig avhengig endå.. Men det er jo berre digg! :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...