Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] hvilken snus er sunnest?

sleden

Anbefalte innlegg

Det kan komme veldig fort eller over lang tid. Ca 1/3 av befolkningen vil komme borti denne "sykdommen" hvorav 10 - 15% i en alvorligere grad i løpet av livet. Røyking viser seg å være syndebukken for mye av dette desverre...

Faresignaler er blødninger i tannkjøttet. Prøv å trekk en tanntråd mellom tennene. Begynner du lett og blø så skal man være varsom... Beste botemiddel er selvsagt å slutte med røyking å bli flinkere til tannhygene. Tanntråd daglig er en fin forebygger.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Håvard_*
Nikotinfri snus? :huh:

7503335[/snapback]

Hva Faen Snus uten nikotin er jo ikke snus men godteri.... Snus er sNus!!

Lenke til kommentar
Gjest Gjest_mongo_*
er ikke dette feil sted på forumet å spøre?

7504646[/snapback]

derfor finnes p_report.gif

7504766[/snapback]

Niktotin fri snus er ikke snus det er simpelthet godteri som man gir bort på bursdager når man går i femte klasse...

Lenke til kommentar

heisann..lest hele tråden her og kanskje det bare er jeg som ikke får ting med meg.. Men er det noen her som har navnet på en nikotinfri snus?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Klypen
Nikotinfri snus? :huh:

7503335[/snapback]

Aldri fattet poenget med nikotinfri snus egentlig, men ja; det er nok det sunneste.

7520046[/snapback]

Poenget med nikotinfri snus? Det er vel viss du likar smaken, men vil ikkje bli avhengig...

Lenke til kommentar
Gjest Klypen
hvis du snuser regelmessig i 1-2uker blir du nok avhengig tror jeg.. kommer jo alltids ann på person til person , men jeg anbefaler ikke å starte med snus fordi jeg føler at det er vanskeligere å slutte med enn røyk siden røyk smaker bare dritt mens snus er faktisk godt :p

ot : nikotinfri snus er vel sunnest

Mvh Scythe

7522375[/snapback]

Du blir ikke mye avhengig av snus etter 2 uker.. Tar nok lenger tid enn det.

8218032[/snapback]

Eg har snusa i over 1 år, føler ikkje at eg e blitt skikkelig avhengig endå.. Men det er jo berre digg! :D

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...