Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] hvilken snus er sunnest?


sleden

Anbefalte innlegg

Snus mocca og catch, disse inneholder svært lite nikotin vil jeg tro. Vil anbefale deg å IKKE prøv deg frem blant alle merkene som finnes på markedet dersom du ikke ønsker å bli avhengig (hvem ønsker vel igrunn det i utgangspunktet :p). Det er omtrent de eneste tipsene en kan gi om snus, fordi det etter hvert frister de aller fleste å prøve andre merker med nye smaker og mer nikotin, og til slutt ender en opp med en Skruf stärk i lomma til enhver tid :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
Gjest Guest
jeg angrer ikke så mye på at jeg begynte med snus men jeg vil ikke bli for avhengig på en måte:P

7502795[/snapback]

hvis du snuser regelmessig i 1-2uker blir du nok avhengig tror jeg.. kommer jo alltids ann på person til person , men jeg anbefaler ikke å starte med snus fordi jeg føler at det er vanskeligere å slutte med enn røyk siden røyk smaker bare dritt mens snus er faktisk godt :p

 

ot : nikotinfri snus er vel sunnest

 

Mvh Scythe

7522375[/snapback]

 

Hei,

 

Ser det er mange som nevner nikotinfri snus. Det er bare ett problem med den, jeg får f... ikke tak i den noen steder. Bor i Bergen da så det er jo mulig at vi bergensere ikke har fått fingen ut, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det. Jeg ville garantert byttet hvis jeg bare fikk tak i det.

 

Hilsen 10-årig avhengig snuser

Lenke til kommentar
hdsfdf

7502795[/snapback]

rfjkdfg

7522375[/snapback]

 

Hei,

 

Ser det er mange som nevner nikotinfri snus. Det er bare ett problem med den, jeg får f... ikke tak i den noen steder. Bor i Bergen da så det er jo mulig at vi bergensere ikke har fått fingen ut, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det. Jeg ville garantert byttet hvis jeg bare fikk tak i det.

 

Hilsen 10-årig avhengig snuser

8173149[/snapback]

Har sett det flere steder i Bergen, blant annet på Rimi (i sædalen).

Lenke til kommentar
hvis du snuser regelmessig i 1-2uker blir du nok avhengig tror jeg.. kommer jo alltids ann på person til person , men jeg anbefaler ikke å starte med snus fordi jeg føler at det er vanskeligere å slutte med enn røyk siden røyk smaker bare dritt mens snus er faktisk godt :p

 

ot : nikotinfri snus er vel sunnest

 

Mvh Scythe

7522375[/snapback]

Du blir ikke mye avhengig av snus etter 2 uker.. Tar nok lenger tid enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...