Gjest Guest Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Snus mocca og catch, disse inneholder svært lite nikotin vil jeg tro. Vil anbefale deg å IKKE prøv deg frem blant alle merkene som finnes på markedet dersom du ikke ønsker å bli avhengig (hvem ønsker vel igrunn det i utgangspunktet ). Det er omtrent de eneste tipsene en kan gi om snus, fordi det etter hvert frister de aller fleste å prøve andre merker med nye smaker og mer nikotin, og til slutt ender en opp med en Skruf stärk i lomma til enhver tid Lenke til kommentar
salah Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 All snus vil gjøre deg mer og mer avhengig. Du snarter med noe smått (som jeg gjorde) og går over til dine daglige doser av Skruf Stärk.. Lenke til kommentar
............... Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 All snus vil gjøre deg mer og mer avhengig. Du snarter med noe smått (som jeg gjorde) og går over til dine daglige doser av Skruf Stärk.. 7531333[/snapback] hva har det med saken å gjøre`? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 jeg angrer ikke så mye på at jeg begynte med snus men jeg vil ikke bli for avhengig på en måte:P 7502795[/snapback] hvis du snuser regelmessig i 1-2uker blir du nok avhengig tror jeg.. kommer jo alltids ann på person til person , men jeg anbefaler ikke å starte med snus fordi jeg føler at det er vanskeligere å slutte med enn røyk siden røyk smaker bare dritt mens snus er faktisk godt ot : nikotinfri snus er vel sunnest Mvh Scythe 7522375[/snapback] Hei, Ser det er mange som nevner nikotinfri snus. Det er bare ett problem med den, jeg får f... ikke tak i den noen steder. Bor i Bergen da så det er jo mulig at vi bergensere ikke har fått fingen ut, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det. Jeg ville garantert byttet hvis jeg bare fikk tak i det. Hilsen 10-årig avhengig snuser Lenke til kommentar
DNA Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 (endret) Stygge dobbelpost. . . Endret 17. mars 2007 av DNA Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 hdsfdf 7502795[/snapback] rfjkdfg 7522375[/snapback] Hei, Ser det er mange som nevner nikotinfri snus. Det er bare ett problem med den, jeg får f... ikke tak i den noen steder. Bor i Bergen da så det er jo mulig at vi bergensere ikke har fått fingen ut, men er det noen som vet hvor jeg kan få tak i det. Jeg ville garantert byttet hvis jeg bare fikk tak i det. Hilsen 10-årig avhengig snuser 8173149[/snapback] Har sett det flere steder i Bergen, blant annet på Rimi (i sædalen). Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Rocker skal ha fjernet en del nitrosaminer, så på papiret virker den "sunnere" enn andre. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Hvorfor vil du ha en snus som er "mer sunn" enn de andre? Enten så snuser du, og driter i hva den gjør med deg eller så lar du være å snuse Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 hvis du snuser regelmessig i 1-2uker blir du nok avhengig tror jeg.. kommer jo alltids ann på person til person , men jeg anbefaler ikke å starte med snus fordi jeg føler at det er vanskeligere å slutte med enn røyk siden røyk smaker bare dritt mens snus er faktisk godt ot : nikotinfri snus er vel sunnest Mvh Scythe 7522375[/snapback] Du blir ikke mye avhengig av snus etter 2 uker.. Tar nok lenger tid enn det. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvor lang tid det tar før man blir avhengig kommer jo helt ann på person til person. Avhengigheten er psykisk (om det skrives sånn) og derfor kan nikotinfri snus hjelpe, ettersom det er det å ha den i leppa som er en del av avhengigheten. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vil ikke si at noen snus er værre en andre, hvis du ikke snakker om avhengihet da.. bare snus det du liker best.. vil også tro at løs ikke sliter så på tannkjøttet som porsjon.. noen som har erfaring? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Vil ikke si at noen snus er værre en andre, hvis du ikke snakker om avhengihet da.. bare snus det du liker best.. vil også tro at løs ikke sliter så på tannkjøttet som porsjon.. noen som har erfaring? 8218090[/snapback] har erfaring med det STIKK motsatte. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Tuller du? hmm.. 8218111[/snapback] nope, har snust løs til jeg begynte å blø. Løs sliter mere på tannkjøttet enn portion. logisk egentli siden portion har pose rundt seg. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 jaja, men tenker på siden porsjon ikke former seg på samme måte som løs.. men uansett:P.. eneste som er dritt med snus er at tannkjøttet begynner å bli slitt vekk osv.. Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Det er jo langt værre for tannkjøttet å røyke. jeg har snust et halvt år nå etter jeg sluttet å røyke og synes det er 100 ganger bedre å ta litt snus... Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 (endret) Nja er vel værre med snus Endret 23. mars 2007 av tommy007 Lenke til kommentar
Nordentro Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Røyking fører ofte til tannkjøttbetennelse/ Periodontitt. Sinte bakterier går ned i lommene rundt tennene å spiser ned kjevebenet til tennene faller ut... Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 ok? men dette tar nok veeldig lang tid for å si det sånn.. mange i familien har røyket i 15 år osv, de har aldri hatt problemer med tannkjøttet, det siste jeg ville tenkt på hvis jeg røyket.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå