Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[Løst] hvilken snus er sunnest?


sleden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg angrer ikke så mye på at jeg begynte med snus men jeg vil ikke bli for avhengig på en måte:P

7502795[/snapback]

Noen sier at det er vanskeligere å slutte med snus enn det er å slutte med røyk.

Det vet nå ikke jeg, men jeg sier bare:

Slutt mens du ennå kan.

 

Men hvis det er viktigere å være "kul" og "en av gutta" så be my guest :ermm:

Jeg er den eneste i min vennekrets som ikke driver med nikotingreier. Eneste som ikke angrer på valget.

Lenke til kommentar
Hvilken pistol er den man får minst vondt av når man skyter seg selv i panna?

7519256[/snapback]

ikke sikker, har ikke peiling på pistoler.. Deagle? :p

men sunnest snus ja.. må vel være den med minst nikotin?

å btw, har ikke noe link nå, men det er en gigantisk snus tråd her på forumet en plass ;)

 

edit:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=514138&hl=+snus ;D

Endret av Bilge^^
Lenke til kommentar

Stapp en lakrisbåt under leppa og lek det er snus, er vel den sunneste "snusen" som finnes.

 

Unnskyld, bare måtte si det...

 

Den snunsen som er "sunnest" er vel den med minst skadelige stoffer, så da vil det vel være naturlig å tro at nikotinfri snus er best. Men sjekk da hvilken mengder av andre skadelige stoffer som finnes i snusen før du tar den i bruk.

Lenke til kommentar
Nikotinfri snus? :huh:

7503335[/snapback]

Aldri fattet poenget med nikotinfri snus egentlig, men ja; det er nok det sunneste.

7520046[/snapback]

det er noe med å ha det fysisk under leppa

 

snuser du?

7520166[/snapback]

Jeg har snust i 6 år. Kunne tenke meg å slutte, men jeg gidd bare ikke, finner ikke noe inspirasjon. Har røykt i en del år også, men plutselig en dag gadd jeg bare ikke å røyke mer, 0 problem å slutte med det. Men kan absolutt ikke se for meg at nikotinfri snus skal kunne hjelpe meg.

Lenke til kommentar
jeg angrer ikke så mye på at jeg begynte med snus men jeg vil ikke bli for avhengig på en måte:P

7502795[/snapback]

hvis du snuser regelmessig i 1-2uker blir du nok avhengig tror jeg.. kommer jo alltids ann på person til person , men jeg anbefaler ikke å starte med snus fordi jeg føler at det er vanskeligere å slutte med enn røyk siden røyk smaker bare dritt mens snus er faktisk godt :p

 

ot : nikotinfri snus er vel sunnest

 

Mvh Scythe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...