GANTEN Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg fikk tilfeldighvis sett litt i *se og hør* eller *her og nå* når jeg var på butikken i stad, husker ikke hvem av det det var men uanset det stod : Ali ødeleger julen! så jeg lurer på hva dere syntes, syntes dere han ødeleger julen? Endret 14. desember 2006 av GANTEN Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ikke min på noen måte, Ali hvem? Lenke til kommentar
rolax Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Forstår ikke hvordan Ali påvirker julen. Heller det at vi ikke har noe snø Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Ali i jul i tøyengata... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja, jøss. Snart ikke mer jul igjen nå. Lenke til kommentar
neb Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Kan ikke si at han har ødelagt jula mi, men faen heller; Jul i Tøyengata var årets store skuffelse av en julekalender. Hadde regna med at den karen skulle klare å komme opp med noe mer spenstig.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Haha, jauda... Syns du Ali ødelegger jula for deg, så er det vel bare å la være å se på? Det fyller tross alt bare 60 minutter av TVnorges sendeskjema i løpet av en dag. 20.00-20.30 og 00.10-00.40 (+/- reklamepause selvsagt). Er sikkert en annen kanal du kan se på mens dette går. Nei må heller si meg enig med dem som nevner snøen som årets syndebukk her. At den ikke kommer, DET ødelegger jula. Nå bor jeg da heldigvis så flott til at vi faktisk fikk snø i går. Endret 14. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg synes Skomaker Ali er koselig, skulle ønske jeg hadde en gammel skjeggete pakkis til bestefar. Lenke til kommentar
underground Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg for min del synes den julekalenderen er helt tragisk dårlig. Det værste den fyren noen gang har prestert og lage. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Om den er dårlig er en ting, at den ødelegger jula er en HELT annen. Vil så absolutt ikke påstå at den parodien ødelegger noe som helst. Liker man ikke et program så ser man simpelthen ikke på det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det at det ikke er snø ødelegger jula for min del. Gir blankt helvette i all den dritten som blir sendt på TV, men snø skal jeg faen ha! Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ali gjør bare julen morsommere Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Skulle gjerne sett at trådstarter viste hva han snakket om når han lager tråd! Ellers så dreper global oppvarming og nisser i butikkvinduene i november mer julestemning enn en semi-sliten parodi på TVN gjør. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Skulle gjerne sett at trådstarter viste hva han snakket om når han lager tråd! 7509269[/snapback] ...? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg for min del synes den julekalenderen er helt tragisk dårlig. Det værste den fyren noen gang har prestert og lage. 7504849[/snapback] Nå er det vel ikke bare "Ali" som har laget manus til serien. Uansett så synes jeg at den ordentlige skomakeren kan ta seg en bolle. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Ali er i hvert fall bedre enn Andersen... Synes "Jul i Tøyengata" er morsomt jeg, spesiellt de somalierene som står på hjørnet og snakker om bunader, Sissel Kyrkjebø osv. Og han som bare sier helt fjerne ting i nabobutikkne, som: "Pål klapper hunden" og "Eli har slått armen". Holdt på å le meg i hjel når jeg så det. :!: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg synes Henki Kolstad burde holde snavla før han blir sett på som en kjip gammel gubbe i stedet for den koselige skomakeren vi husker ham som. Å bli parodiert er en ære. Nå er jo fyren blitt 91 år gammel, og da kan vi saktens tilgi litt vås, men likevel. Forøvrig tror jeg ikke Zahid Ali har hatt så mye med manus å gjøre, han står i hvert fall ikke oppført som manusforfatter på rulleteksten. Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Veldig morsomt da det kom inn en og skulle ha beskyttelsespenger. Eneste episoden jeg har sett, har ikke tvnorge serru. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Trodde dette skulle være litt artig, til tross for at det er litt dumt å lage en parodi på en eldre julekalender. Men, det er bare glimtvis noe av det jeg har sett som i det hele tatt får meg til å trekke på smilebåndet. Ødelegger hvertfall ikke julen for meg, og det er jo bare å la være og se på det om man ikke vil se på det. Skjønner at det er litt kjett for Henki Kolstad. Endret 16. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Synes det er fint at man kan latterliggjøre fremmedfrykt på den måten. Tror "rasistvitsvitser" er ganske "in" nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå