Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc`en stopper opp i forskjellige situasjoner.

Anbefalte innlegg

Har en relavtivt ny og bra data, (i sig) som stadig stopper opp i forskjellige situasjoner. Det skjer når jeg spiller spill, skal se på netttv og når jeg trykker på ikoner på oppgavelinjen.

Dette skjer:

Spill:

Stopper opp i et halvt sekund av gangen, også fortsetter den. Gjør ikke dette hele tia, men ganske ofte.

NettTV:

YouTube fungerer greit, men netttv hos TV2, NRK, Dagbladet og VG bruker laaaang tid på å bufre, (har 4000/400) samt at den stadig bare setter seg selv på pause. Må da sette den på play igjen for så å vente ca ett minutt eller to før den pauser igjen, eller noen ganger stopper helt opp selv om play knappen er aktiv.

Generelt:

Har også det samme problemet generelt på pc`n. Det skjer 99% av gangene når jeg trykker på ikoner på oppgavelinjen. Må da stoppe explorer.exe også starte den igjen. Da er den i gang igjen. Jeg kan trykke på alt på skirvebordet og også bruke ALT + TAB for å bytte mellom applikasjoner, men får ikke gjort noe på selve oppgavelinjen. Der vises bare timeglasset ved pilen på musa.

Har prøvd å formatere og da blir det litt bedre, men etter en liten stund så kommer alt tilbake igjen. Er så dritt lei...:realmad:

Endret av King-Nothing
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...