Wickedlike Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Heisann, jeg har problemer med Task manager (oppgavebehandling) =) Når jeg kliker ctrl alt delete for å åpne task manager skjer det ikke noe i det hele tatt, har plaga meg en stund det her, skjer heller ikke noe når jeg kjører den direkte fra windows mappa. Og når jeg skal inn i registret, Start, Kjør, Regedit. Eller kjøre den rett fra windows mappa får jeg denne her : Noen som lukter ugler (hvis ikke rotter) i mosen her ? =) Takker for all hjelp ! Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Du har ganske sikkert noe faenskap på maskinen. Her er en av flere tråder jeg fant med samme problem. http://www.techspot.com/vb/all/windows/t-4...er-program.html Lykke til! Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Oi det der så stress ut =P Venter til den nye PCn kommer jeg ^^ hehe Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er ett virus ja. Hadde samme problemet i forrige uke, snakket med Microsoft på telefon, de hadde ikke noen løsning på det! Tviler STERKT på at du klarer å fjerne det helt uten å installere windows på nytt... Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 hehe ja da skal det få lov til å¨fortsette å være slik =P Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Prøv å gå inn på Start -> Kjør -> Skriv inn "CMD" Se om du får samme feilmeldingen.. Hvis du har det så kan du være i problemer, du bør ikke kjøpe på nettet, eller gå igjennom viktige filer, da det kan være phising eller andre skumle ting.. Jeg annbefaler deg å reinstallere windows, da dette kan være falrige virus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå