MiSP Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Albino Blacksheep har en del flash-spill som er kompatible med Wii-mote'n. Kanskje dette hadde vært noe å skrive en artikkel om? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hmmm... Interessant Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Kompatibelt med Opera-browseren, eller med hacka shop-channel? Edit: Dette er vel forsåvidt bare vanlige Flash-spill og siden Opera vil støtte flash betyr det vel at _alle_ flashspill som styres kun med musa vil være støttet. Ikke noe voldsomt spesielt med akkurat Albino sine med andre ord. Dog jeg stemmer også for en artikkel på Gamer om anbefalte Flash-spill folk bør teste med sin Wii. Evt en samleside? Eller hva om vi her på forumet lager en samling? Endret 14. desember 2006 av Blib Lenke til kommentar
Hans Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dog jeg stemmer også for en artikkel på Gamer om anbefalte Flash-spill folk bør teste med sin Wii. Evt en samleside? Eller hva om vi her på forumet lager en samling? 7502111[/snapback] er ikke Wiicade en sånn samling? Trenger ikke gjøre samme jobben om igjen Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Dog jeg stemmer også for en artikkel på Gamer om anbefalte Flash-spill folk bør teste med sin Wii. Evt en samleside? Eller hva om vi her på forumet lager en samling? 7502111[/snapback] er ikke Wiicade en sånn samling? Trenger ikke gjøre samme jobben om igjen 7502159[/snapback] Okay, omskrivelse: Gamer bør skrive en artikkel om Wiicade Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvordan vet de at de er kompatible? Har de Wii-browseren eller? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvordan vet de at de er kompatible? Har de Wii-browseren eller? 7503384[/snapback] Tror bare det er pga. oppløsningen samt at de kun bruker musen. Ser at de har fått Tactical Assassin modifisert til Wii nå(nå trenger du kun å bruke musen) Gleder meg faktisk til å prøve det ut på Wii'en. Det er nok et av de spillene som vil funke veldig bra. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ah, dette blir bra. Bare synd Opera ikke er gratis for evig. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ah, dette blir bra. Bare synd Opera ikke er gratis for evig. 7504696[/snapback] Ganske sikker på at det er et engangsbeløp som må betales, og nintendo har sagt det skal være gratis i begynnelsen. Så det blir jo gratis for de som er tidlig ute. Lenke til kommentar
Askeflink Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Ja riktig det. Laster du det ned før Juli har du det "resten av livet". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå