oerhört Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Diddy Kong Racing kommer i første kvartal 2007, altså før utgangen av mars, hvis det ikke blir utsatt. Anmeldelsen kommer omtrent samtidig. Wii Sports følger sannsynligvis med Wii-en i lang tid framover. Du kan legge MP3-er eller videoer på SD-kortet fra en PC, men du kan ikke spille verken musikk-CD-er eller spille av MP3-ene uten videre på Wii. For å spille filmer kan man bruke Photo Channel, hvor man også kan ha bakgrunnsmusikk fra SD-kortet hvis jeg ikke husker feil. I det kommende spillet Excite Truck kan man også bruke sin egen musikk hvis man vil. Ellers ville jeg anbefale deg å søke litt mer før du spør om alt mellom himmel og jord. Google og Gamer-søket er dine venner. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 (endret) Men da kan man legge musikk, filmer, save filer og bilder inn på sd kortet å spille de via nintendo wii?? Endret 23. desember 2006 av SWRT91 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Men da kan man legge musikk, filmer, save filer og bilder inn på sd kortet å spille de via nintendo wii?? 7563742[/snapback] Hva gjelder musikk og filmer, så har jeg allerede svart deg på disse. Lagrede filer kan du selvfølgelig lagre enten på Wii-en eller på et SD-kort hvis du vil overføre det fra en maskin til en annen. Bilder du har lagret på SD-kortet kan du se på via fotokanalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå