Gå til innhold

Ds spill til en 15 åring?

SWRT91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har testet litt MP:Hunters, men fikk ikke så godt inntrykk av det.  Man ble litt stiv i hånda av å spille, og det virket som om det var veldig mye fokus på action og lite av hva Metroid-serien er kjent for, nemlig utforskning og atmosfære.

7503133[/snapback]

Atmosfære har Hunters mer enn nok av. Ellers så er det vel ikke så viktig om Hunters har lite av hva Metroid-serien er kjent for - men desto viktigere om det Hunters har er bra?

Ellers vil jeg anbefale deg å ta en titt på lista over våre våre anmeldelser.

Noen personlige favoritter:

- Metroid Prime Hunters

- Phoenix Wright: Ace Attorney

- Mario & Luigi: Partners in Time

- Advance Wars: Dual Strike

Du kan dessuten trygt kjøpe Yoshi's Island DS hvis du vil. Omtale kommer på Gamer.no om noen få dager.

Lenke til kommentar
Star wars var vel ikke bra. men hvem av de spillene burde jeg velge? høre noen tilbake meldinger om hvordan de er og sånt.

7510326[/snapback]

Må bare spørre:

Er du samme person som han her? (dere har omtrent samme stil og ganske matchende bruksintervall på forumet skjønner du..)

.. med tidligere interessante tråder som dette og dette?

Lenke til kommentar
Kan noen svare?? Og hvordan får han den wii wil rock you eller noe`??

7535284[/snapback]

Den blå teksten er signaturen hans. Du setter opp din egen signatur i kontrollpanelet.

Hva gjelder vanskelighetsgrad, så kan du være ferdig med Metroid Prime Hunters på omtrent ti timer hvis du er flink, men det er ikke nødvendigvis lett å komme seg gjennom.

Yoshi's Island er ganske greit å komme seg gjennom det også, men det varer en halv evighet hvis du skal ha 100 poeng på hvert brett.

Ingen av disse spillene varer evig, men de varer helt klart lenge nok, og tilbyr nok utfordring, til at jeg synes de er gode kjøp.

For øvrig: Det skal aldri være nødvendig å poste to poster etter hverandre. Hvis du kommer på noe mer du vil si, så klikker du "rediger" og legger det til i den første posten du postet.

Lenke til kommentar

Nå som jeg har sakt jeg ønsker meg MP Hunters til jul, vil jeg kjøpe et nytt spill i framtiden. Det står nå på Mario Kart DS(fått bare 6ere) er dette et spill folk har å anbefale? Har bare prøvd multiplayer på en buss med venner når vi skulle til polen.???

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar
Nå som jeg vet jeg vil ha MP Hunters, vil jeg gjerne ha et bil spill jeg kan ønske meg også. Har 2 som jeg har sett på NFS Carbon og Burnout til DS. Hva vil dere si og har dere noen andre bra bil spill??

7540643[/snapback]

Nfs Carbon har fått slaktende kritikker, og ser grusomt ut..

Gå for Burnout du ;)

Lenke til kommentar

På nintendo wii, følger det wii sports med selv om man liksom kjøper den neste år. Eller er det bare nå på starten den følger med, og kan man spille musikk cd er på den og legge de på sd kortet??

Vil gjærne ha svar i dag!!

Endret av SWRT91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...