SWRT91 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hei, jeg er en gutt på 15 som har en sort ds lite. Jeg klarer ikke å velge mellom MP Hunters, Animal Crossing Wild World og yohsi island 2, hvem passer best? Mest lyst på MP Hunters. Endret 14. desember 2006 av SWRT91 Lenke til kommentar
rolax Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg anbefaler deg å gå på en side som www.gamespot.com og søke på spillene. Der kan du se trailere, og omtaler. Noen omtaler er laget i studio i filmformat. Men se på spillene der, og kjøp det du liker mest Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg har sett der og på gametrailers.com og spillmagasinet og nesten alt som finnes, det er derfor jeg er der jeg er! Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg ville satset på MP Hunters, er selv 14 år. Lillebroren min har Wild World og han liker det ikke noe særlig. vil også anbefale Mario Kart DS, det er utrolig gøy! Yoshi Island har jeg ikke prøvd, men Yoshi spilte jeg veldig mye på Nintendo 64. Ønsker meg en Nintendo DS til jul! Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har testet litt MP:Hunters, men fikk ikke så godt inntrykk av det. Man ble litt stiv i hånda av å spille, og det virket som om det var veldig mye fokus på action og lite av hva Metroid-serien er kjent for, nemlig utforskning og atmosfære. Animal Crossing:WW har potensiale til å underholde deg i månedsvis, men bare hvis du virkelig liker det. Noen syns det er kjedelig, mens andre blir rett og slett avhengig av det. Selv syns jeg det var ganske morsomt, men ble ikke OMG-Addicted så lenge. Yoshi's Island DS har fått veldig god kritikk, og hvis du liker platformere så burde du velge det. Har ikke testet det selv, men har spilt GBA-spillet masse, og det falt absolutt i smak. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Flere? som vet noe, som kan si om de er korte lette eller bedre? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Flyttes til "Spørsmål og svar - Konsoll" Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da jeg hadde DS hadde jeg disse spillene: - Nintendogs Labrador - Mario 64 DS - Star Wars Episode III - Revenge of the Sith Broren min hadde: - Nintendogs Chihuahua - Wario Ware: Touched! Jeg kan trygt anbefale alle, men det kommer naturligvis ut på hva du liker selv. Resident Evil: Deadly Silence hadde vært ganske interessant om jeg fortsatt hadde hatt DS. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Star wars var vel ikke bra. men hvem av de spillene burde jeg velge? høre noen tilbake meldinger om hvordan de er og sånt. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Star wars var vel ikke bra. men hvem av de spillene burde jeg velge? høre noen tilbake meldinger om hvordan de er og sånt. 7510326[/snapback] Jeg syntes Star Wars var ganske kult. Altså grafikken var ikke så bra, men ble ganske avhengig. Og multiplayer er kjempekult på det (kjøre skip og så sånn; Tie Fighters, X-Wings osv.) Men om jeg skal anbefale ETT av de spilla jeg hadde, så må det bli... Mario 64 DS (du kan spille multiplayer med 1 spill. Så da slipper den andre å kjøpe det også). Eller så ville jeg kjøpt Resident Evil-spillet. Spesielt hvis du aldri har spilt Resident Evil 1 på PlayStation (for det er det samme spillet, tror jeg). Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Flere komentarer Lenke til kommentar
Looke Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mario KArt DS og wario ware touched er de beste spillene jeg har Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mario KArt DS og wario ware touched er de beste spillene jeg har 7510604[/snapback] Ja, Wario Ware: Touched! er jo moro da De er vel rundt 200 forskjellige småspill, ikke sant? Lenke til kommentar
Looke Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 yep, også er det noen andre småspill man får unlocka etterhvert Lenke til kommentar
Amored Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 yep, også er det noen andre småspill man får unlocka etterhvert 7510672[/snapback] Mye meningsløst :!: Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Vil kanskje helst ha et av de spillene jeg har nevt. Hvis ikke så frister også nintendogs mario kart og super mario 64, men det kan jeg låne av en venn. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Vil kanskje helst ha et av de spillene jeg har nevt. Hvis ikke så frister også nintendogs mario kart og super mario 64, men det kan jeg låne av en venn. 7511769[/snapback] Resident Evil da? Lenke til kommentar
Martin4 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Hvis du liker strategispill, så er Advance Wars Dual Strike det perfekte valget. Mario Kart DS er veldig gøy Hvis du liker platformspill er New Super Mario Bros veldig bra. Metroid Prime Hunters er bra hvis du liker skytespill, dette skal også ha veldig bra multiplayer. Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 (endret) Er ikke noe spill for meg altså. Det resident. Endret 16. desember 2006 av SWRT91 Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Det står nå mellom yoshi island ds og metroid prime hunters ds, hvem er best og hvem passer og er best for meg. er barnslig av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå