wiberos Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Nei, men utifra det dere sier så er det bare kanskje at det funker å instalerer pro og hardisken vil fungere igjen? 7504111[/snapback] Det er Win Home som har problemer med dynamiske disker. Så hvis ikke noe annet er galt med disken din, så WinxpPro vil få den i varme igjen. Vi har fått convertert dynamiske disker med å forandre system ID på disken manuelt. Det krever at du kaster deg over til en Disk editor for å gjøre det. Summarium er, at du installere WinxpPro igjen du,tror jeg. Lenke til kommentar
marradi Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hei, din trådstjeler Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Men da prøver jeg å instalere xp pro så får vi se Sry at jeg stjal litt av tråden din, men jeg var litt desperat etter å få reddet filmene mine Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ok vi sender en stor hilsen til ...gautev.. først. Kople fra disken før du installerer. Etter at du kopler disken tilbake må du være forberedet for feilmeldninger, men du kommer over dem. Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Yes, det funka, Hardisken fungerer igjen og alle filmene er der etter at jeg instalerte XP pro. Tusen takk for alle svar Endret 14. desember 2006 av Xar0n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå