jippijey Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hei, jeg har ett problem..... jeg spiller en del CS, men etter at jeg formaterte PC'en fungerer det ikke å spille lenger problemet mitt er at da jeg skal kjøre CS hopper system prosessen til 99% og alt går i vrang, og til slutt må jeg restarte PC'en. har prøvd å formatert på ny, innstalert alle nye drivere, prøve en annen versjon av oprativ systemet(bruker Windows XP Pro + SP2), har alle oppdateringene. det som er rart, er at uansett hvilken versjon eg prøver funker ikke, half life fungerer heller ikke, har prøvd både 1.6 med steam og uten steam og 1.5 uten steam, men ingen av dem fungerer... noen som kan hjelpe meg? MVH: Eirik Pedersen Lenke til kommentar
CCola Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hei, Funker andre spill/kravbare programmer? Hvilken anti-virus har du? Lenke til kommentar
jippijey Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 alt annet fungerer, utenom valve spill... jeg har ikke antivirus eller brannmur Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 alt annet fungerer, utenom valve spill... jeg har ikke antivirus eller brannmur 7501906[/snapback] Skaff deg det øyeblikkelig og scan PCen for Virus og spyware. Lenke til kommentar
Peter pan Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Jeg har samme problemet med x1950 Pro og Nvidia nForce4-4x når jeg kjører med 1280 X 1024 i både CS og HL2. Dette har skjedd etter den siste oppgraderingen i CS "motoren", men trikset for meg er å starte CS / HL2 i 1024 X 768 for så å gjøre om til 1280 x 1024 når bildet er oppe. Er vistnok et kjent problem med nF 4, iflg Valve. Edit: oppdaterte catalyst (desember versjon) nå i kveld og har fortsatt samme problem Endret 14. desember 2006 av Peter pan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå