Engen_2k Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Så stor oppmerksomhet denne tråden har fått da?Masse emoer her regner jeg med! Hit me! Eller som dere ville sagt I hit myself hæhæhæ Haha Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 (endret) Emo brukes like ofte som skjellsord som homo. Slikt er det er bare nå til dags Endret 31. desember 2007 av Aivio Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Emo brukes like ofte som skjellsord som homo. Slikt er det er bare nå til dags Det har jeg aldri hørt. Her i trønderland brukes emo som skjellsord på noen som kler seg emo, eller som driver og syter over alt. Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Her er EMOenes anatomi Lenke til kommentar
BPhanna Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 emo er et teit begrep, ingen vet helt hvordan man definerer det, alle har sine egen meninger. emoer som bare etterlingner andre er også teite btw. synes man skal finne sin EGEN stil. ikke alle emoer skjærer seg, og alle som skjærer seg er emo heller (min mening) Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 emo er et teit begrep, ingen vet helt hvordan man definerer det, alle har sine egen meninger. emoer som bare etterlingner andre er også teite btw. synes man skal finne sin EGEN stil. ikke alle emoer skjærer seg, og alle som skjærer seg er emo heller (min mening) Nei, faktisk har du rett der. Mange skjærer seg som f.eks 1. Jøder de om skjærer(ja jeg vet dette kan høres rasistisk ut for enkelte, men det er det ikke) 2. Alle som skjærer seg gjør det ikke med vilje 3. Vis man fikk en kule i f.eks muskelen i gamle dager(under den kalde krigen 1.st Verdenkrig) kunne man da "skjære den ut" Det jeg kommer på nå Lenke til kommentar
FPSdag Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Dette må være en av de mindre intelligente trådene jeg har lest her på diskusjon.no.. nå er jeg delvis ny her så kanskje det er der det ligger:P Kanskje påtide å stoppe denne emo fikseringen? Lenke til kommentar
Shtian Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Enkelt og greit. Liker du ikke emoer følger du linken under http://hs.facebook.com/group.php?gid=18759972704 Lenke til kommentar
Seizure Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Emo er et skjellsord brukt på homoer... eller var det omvendt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå