scythe Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 emo er en musikk sjanger og en stil. ikke en psykisk tilstand. 7523661[/snapback] emo er jo ikke akkurat en musikk sjanger da er mer en stil og en måte å være på... hater folk som kaller for.eks blackmetal som emo musikk og sånt Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 emo er en musikk sjanger og en stil. ikke en psykisk tilstand. 7523661[/snapback] emo er jo ikke akkurat en musikk sjanger da er mer en stil og en måte å være på... hater folk som kaller for.eks blackmetal som emo musikk og sånt 7523971[/snapback] emo er mere en stil og en musikksjanger enn det er en måte å være på vil nå jeg si. emo og black metal har ingenitng med hverandre å gjøre nei. http://en.wikipedia.org/wiki/Emo_%28music%29 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hør på luedotten. Han vet hva han snakker om. De fleste som sier at emoer er folk som kutter seg og syns synd på seg selv vet overhodet ingenting om hva emo er for noe. Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Hør på luedotten. Han vet hva han snakker om. De fleste som sier at emoer er folk som kutter seg og syns synd på seg selv vet overhodet ingenting om hva emo er for noe. 7525978[/snapback] Folk "kler" seg Black Metal også da Og Goth! Så jeg ville sagt at det er jo da mennesker som kler seg Emo. Søk på Emo song (youtube) burde få et generelt svar på hva Emo er Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 (endret) Hør på luedotten. Han vet hva han snakker om. De fleste som sier at emoer er folk som kutter seg og syns synd på seg selv vet overhodet ingenting om hva emo er for noe. 7525978[/snapback] Folk "kler" seg Black Metal også da Og Goth! Så jeg ville sagt at det er jo da mennesker som kler seg Emo. Søk på Emo song (youtube) burde få et generelt svar på hva Emo er 7525998[/snapback] Emo song er et typisk eksempel på di som ikke vet hva emo er. Rubymj, les om det fra en saklig kilde. Så kansje du kan komme med noe saklig også. Endret 18. desember 2006 av LueDotten Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Haha! Den var morsom :!: Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Go-go, Emo-rangers! Lenke til kommentar
-Koenigsegg- Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Finnes jo mange forskjellige typer emo, alle er ikke helt høl i huet, men noen kan være det. Men ikke sjær alle under samme kniv da. er jo ikke bra å skjære flere med samme kniv, kan få aids. Lenke til kommentar
lifeh8tr Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 gå inn på video.google.com og søk på how to be emo, da finner du en pen film om akk. dette.. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg har forstått det sånn at en Emo er en som syns livet er så jævlig, som kutter seg selv og syns synd på seg selv. Kler seg svart, piercing i hele trynet og skriver poesi. Jeg hater emoer Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 De fleste emoer er egentlig "wannabe emo" Altså, de kler seg i svart, og farget håret svart, gjerne med en rød stripe eller noe. Disse ser bare ut som en emo, men de er ofte populære, livglade og sprudlende personer. Ekte emos derimot, skryter ikke av å være det selv, de trenger ikke å ha svart hår, men de er faktisk virkelig deprimerte, og tyr til selvskading for å slippe psykisk smerte. Uansett, ingen liker folk som syter over hvor kjipt de har det, konklusjon = Ekte emos er plagsomme, wannabe emos er rare O.o Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Bra forklaring, in that case hater jeg wannabe emoes! De som virkelig er det driter jeg i så lenge jeg slipper å stå å se på hvor miserable de er Lenke til kommentar
Jan Skrevet 5. januar 2007 Del Skrevet 5. januar 2007 emo er en musikk sjanger og en stil. ikke en psykisk tilstand. 7523661[/snapback] SELF DEFENSE! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 emo er en musikk sjanger og en stil. ikke en psykisk tilstand. 7523661[/snapback] SELF DEFENSE! 7651153[/snapback] Har jeg sagt at jeg er det selv? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 emo er en musikk sjanger og en stil. ikke en psykisk tilstand. 7523661[/snapback] Det er en subkultur. Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 emo står nå faktisk på emoctional, så jeg vil egentlig si at det er mer en psykisk tilstand hvis dere skjønner hva jeg mener... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Vel, det er en fin grense mellom å være emosjonell og hysterisk Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 det er mange som har misforstått . det er som luedotten sa Lenke til kommentar
Stavmikser Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 "Skjær alle under en kniv?" Den varianten tror jeg ikke jeg har sett før. men det hadde ikke blitt noe gullkorn hvis det korrekte ordtaket hadde blitt brukt, altså "å skjære alle over en kam". 7504802[/snapback] Det helt korrekte vil være "Å slå alle under en kam" Det er det opprinnelige i hvertfall. Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Fin tråd, mye jeg fikk oppklart her. interesant også. Stor misfoståelse på skolen min rundt dette. er ikke alle som er klar over hvorfor folk kler seg veldig svart feks, og da sier de "han er satanist!" *rister på hodet* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå