reds Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hei! Eg tok dette biletet med min far sitt digitalkamera, eit Richo Caplio R2. Eg tok dette biletet ein kveld eg kjeda meg, og ville gjerne ha litt kritikk. Det er ein kaktus plassert på ein ovn med eit leselys ovanifrå. Redigert og beskjært i PS. Kritikk? Endret 14. desember 2006 av Marius E Lenke til kommentar
pederk Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Fint bilde, men synes potta hadde gjort seg bedre inne i fokus, og det blir 5 ganger mer profesjonelt om du fjerner ramma og teksten. Det lyser NEWB av slike rammer, og spesielt det å skrive navnet sitt på bilder. Unntaket blir om folk stjeler bildene dine, men det kan nok de fleste la være å tenke på. Endret 14. desember 2006 av pederk Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hmm. Skulle ønske folk la ut noko anna enn "kjappe bilder", dersom en ønsker bildekritikk. Dette er eit kjapt bilde av ein kaktus, ganske uskarpt og for hardt komprimert. Lenke til kommentar
jangul Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Enig. Hva er vitsen egentlig. Tar opp plass og oppmerksomhet fra folk som bruker tid og energi. Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Vel, kritikk fekk eg. Noko konstruktivt å hente frå dykk? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Stilig. Hadde potta vært helt hvit og du fjerner rammen/teksten er det veldig stilfullt. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 synes det var litt tomt eller bare halve katusen var der , det synes JEG var lit bad , men men Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 men på avataren så ser bildet drit bra ut men på sida så er jeg ikke sikker ass Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Vel, her har dykk den utan ramme. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 ramme?.?.? jeg ser ikke noe rammer på noen av dem hvis det var rammer du mente d?? Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 I første post er et med ei kvit ramme. I min siste post er det utan noko rundt. Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 lol ser det når jeg markerer bildet:P Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Hmm. Skulle ønske folk la ut noko anna enn "kjappe bilder", dersom en ønsker bildekritikk. 7502590[/snapback] Jammen, du velger da selv hva du ønsker å se og kommentere da for svarte svingende! Alle må starte ett sted hvis man kanskje har lyst å utvikle seg innenfor fotografering. Ønsker du videre diskusjon om dette, kan du gjerne sende en PM. ------ Som ikke-fotograf, fant jeg bildet spennende. Likte ikke helt potta men likte teksturen og lysforholdet på kaktusen godt. Litt uskarpt menmen.. Endret 14. desember 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
reds Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Det er jo ganske hard belysning også. Og eg fekk ikkje akkurat den fokusen eg ville ha. Er sånn halvvegs fornøgd.. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) Tja! I utgangspunktet ett ganske kjedelig bilde. Men det har litt potensiale. Personlig ville jeg ha fått bort potta. Gjort bakgrunnen mer hvit og tatt ett kvadratisk format. En litt mer spennende etterbehandling. Legger ved ett eksempel på hva jeg mener sånn cirka. Endret 17. desember 2006 av stoners Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Stoners: Om alle highlith'ene på selve kaktusen var blir fjernet og erstattet med detaljerte deler av kaktusen ville det blitt bra. Trådstarter: Ta et nytt bilde der du prøver å gjøre noe likt som stoners uten highlith. Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå