Gå til innhold

Kaktus - eit kjapt bilete

reds

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg tok dette biletet med min far sitt digitalkamera, eit Richo Caplio R2. Eg tok dette biletet ein kveld eg kjeda meg, og ville gjerne ha litt kritikk. Det er ein kaktus plassert på ein ovn med eit leselys ovanifrå. Redigert og beskjært i PS.

Kritikk?

kaktuz.jpg

Endret av Marius E
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint bilde, men synes potta hadde gjort seg bedre inne i fokus, og det blir 5 ganger mer profesjonelt om du fjerner ramma og teksten. Det lyser NEWB av slike rammer, og spesielt det å skrive navnet sitt på bilder. Unntaket blir om folk stjeler bildene dine, men det kan nok de fleste la være å tenke på.

Endret av pederk
Lenke til kommentar
Hmm. Skulle ønske folk la ut noko anna enn "kjappe bilder", dersom en ønsker bildekritikk.

7502590[/snapback]

Jammen, du velger da selv hva du ønsker å se og kommentere da for svarte svingende! Alle må starte ett sted hvis man kanskje har lyst å utvikle seg innenfor fotografering.

Ønsker du videre diskusjon om dette, kan du gjerne sende en PM.

------

Som ikke-fotograf, fant jeg bildet spennende. Likte ikke helt potta men likte teksturen og lysforholdet på kaktusen godt. Litt uskarpt menmen..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar

Tja!

I utgangspunktet ett ganske kjedelig bilde. Men det har litt potensiale.

Personlig ville jeg ha fått bort potta. Gjort bakgrunnen mer hvit og tatt ett kvadratisk format. En litt mer spennende etterbehandling.

Legger ved ett eksempel på hva jeg mener sånn cirka.

post-25139-1166389265_thumb.jpg

Endret av stoners
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...