Xantix Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 En ting jeg finner veldig plagsomt i football manager spillene er at når en spiller deltar i alle kampene i en turnering bortsett fra finalen så blir ikke seier i f.eks cup, em/vm registrert for spilleren fordi han ikke var med i finalen selv om han spilte alle kampene fram til finalen Er det bare slik det er? For det er jo ikke slik i virkeligheten, en spiller blir f.eks verdensmester selv om han gikk glipp av finalen pga av skade, kort etc dersom han spilte kamper ellers i turneringen. X. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 En ting jeg finner veldig plagsomt i football manager spillene er at når en spiller deltar i alle kampene i en turnering bortsett fra finalen så blir ikke seier i f.eks cup, em/vm registrert for spilleren fordi han ikke var med i finalen selv om han spilte alle kampene fram til finalen Er det bare slik det er? For det er jo ikke slik i virkeligheten, en spiller blir f.eks verdensmester selv om han gikk glipp av finalen pga av skade, kort etc dersom han spilte kamper ellers i turneringen. X. 7501558[/snapback] Hvorfor er dette et problem? Med tanke på Achievements som spilleren har klart? Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Riktig med tanke på achievments. Ikke det at jeg ikke får sove om natten av den grunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå